Skocz do zawartości

drganie kierownicy podczas hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wujek8891

Panowie założyłem nowe piasty i dalej to samo ale zauwazyłem że przy słabszym hamowaniu mocniej bije niż gdy mocniej wcisne hamulec, ma jeszcze moze jakiś pomysł ?bo ja już sam nie wiem nowe tarcze ,nowe piasty ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wujek8891

nie sprawdziłem bo nie mam takiego przyządu. Ale przykładałem suwmiarke i prawa jest prosta (może około 0,1mm na końcu tarczy bije na tomiast lewa gdziś 0,3mm) tylko jak tarcze są zimne to przy hamowaniu kierownica nie bije mozna powiedzieć ze jest ok ale jak zahamuje gdzieś 3 razy i tarcze sie nagrzeją to jest 10 razy gożej kierownica bije i przy końcowym hamowaniu auto nie zatrzymuje sie płynnie tylko z takim szarpaniem tak jak bym hamował pulsacyjnie. Czyli wychodzi ze tarcze sa do d.... bo chyba nie jest to normalne ze jak sie nagrzeja to sie krzywią co ?? ale dziwi mnie to że Bosch taki bubel zrobił. Co wy o tym sadzicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest produkcja seryjna ..wszystko może się zdarzyć .. ja na Twoim miejscu próbował bym zmierzyć jeszcze raz na ciepło .. czy rzeczywiście wtedy one biją mocniej .. kilka prób hamowań .. i wtedy pomiar .. albo po prostu wymienić tarcze i zobaczyć czy będzie lepiej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

prawa jest prosta (może około 0,1mm na końcu tarczy bije na tomiast lewa gdziś 0,3mm

tzn, że obie są krzywe. bicie boczne, nie może wynosić więcaj niż 0,08 mm, przy okazji spr luzy samego koła (wachacze, gumy, łozyska piast) wszystko razem, może się nakładać i wpadać w rezonans przy hamowaniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wujek8891

pisałem ze w zawieszeniu luzów nie ma łożyska też założyłem nowe (SKF) , oddałem te tarcze na gwarancji zobaczymy co powiedzą ,ale podejrzewam ze oddadza te same to wtedy kupie brembo i zobacze co bedzie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

bosch made in china.

swoją drogą, to ciekawe jakie bicie ma czajna tokarka, bo toczenie to niby prosta sprawa, myśle sobie że kontrol techniczna jest, tylko partie wadliwe, jakimś cudem przemycane są na rynek, bo" polak potrafi" to chińczyk też, no i traci na tym klient i marka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko podczas hamowania? czy może jak auto tez zwalnia samo? może sprobuj przełozyc opony tył na przód

a sory pisales o kolach:

Edytowane przez maciej.m

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności