Skocz do zawartości

Corsa c 1.3 cdti moment obrotowy


Gość impress

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

od razu to możesz podciągnąć na lince przy przepustnicy;)
w tym autku na lince to tylko do serwisu....

 

zczytywanie błędów spnaczami i mostkowaniem nie sprawdzisz, tylko komputer...

 

Napięcie akumulatora może spadać przy odpalaniu, świece przy tej temp nie mają nic do odpalania...

 

 

A przyczyn może być kilka może się zapowietrzać, może lać wtrysk, któryś czujnik szwankuje, jak mrugła kontrolka to błąd jest zapisany, zacząc trzeba od niego inaczej możemy tu wrużyć....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podpiąć kompa i sczytać błędy, metodą spinacza w tym silniku nic nie zrobisz, na pewno masz błąd bo jak wcześniej napisałeś zapaliła ci się na chwilkę kontrolka engine check, jak ktoś wcześniej słusznie napisał jak jeszcze byłeś szczęśliwym posiadaczem Cosiarki przyjrzał by się zaworowi EGR i przepływomierzowi!, jak ci pedał gazu nie łapie od razu to możesz podciągnąć na lince przy przepustnicy;)

w z13dt nie ma przepustnicy ani linki

 

tylko potencjometr

 

aku bez obciazenie ma miec min 12,6 v a spadki ponizej 7 v swiadcza o aku...do wymiany lub nie naladowany

lub rozrusznik zwiera

nie musze powtarzac ze napiecie jest wazne przy rozruchu na dzialanie prawidlowe wtryskiwaczy i ecu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impress

Czyli zeby stwierdzic przyczyne to tylko sznurek , mechanik i komputer ? Ile za podlaczenie powiini wziasc ?

 

Jest szansza .ze to akumilator ? Moze sprawdzic najpierw go ? Albo rozrusznik ? Ale jak zaskoczyl i chodzil jak pisalem na dwa gary to tez moze byc aku?

 

Bad..... dolnoslaskie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij go kablami do innego auta i zobaczysz jak będzie odpalał.

 

Za podpięcie wezmą 100-150zł, więc warto kupić sobie za te pieniądze własny kabel diagnostyczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impress

.... czy odłączenie akumulatora na dłuższy czas, na noc żeby podłączyć pod prostowniki spowoduje koniecznośc programowania silnika bo będzie długo bez napięcia.... chodzi mi o to czy później trzeba pod kopma podłącyzyć badź jeździć na poszczególnych biegach z jakąś prędkością....?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impress

....dziieki sprawdzę dziś akumulator...chodz chyba realnie myśląc jak zaskakuje to raczej nie aku.... "programowanie szyb" jest przy pomocy kabla ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odłączeniu akumulatora musisz trzymać przycisk, żeby szyba doszła do końca do góry i do końca na dół. Po takim zabiegu działa już jedno kliknięcie przyciskiem bez konieczności trzymania.

 

Kupuj interfejs - to jednorazowy wydatek i nie będziesz nabijał kasy pseudo warsztatom za głupie podpięcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impress

...racja z tym kablem tylko czy jakiś konkretny wybrać ? .... i czy jak odłącze akumulator żeby podłączyć pod prostownik to nie wykasuje tych błędów , czy zostaną one w pamięci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności