Skocz do zawartości

Kopci


Gość tofel3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój problem zaczął się nie dawno.

A mianowicie moja Corsina zaczeła kopcić i ubywa przy tym oleju, zaczeło się to kilka dni temu, co to może być ? Dodam że nie ubywa płynu chłodniczego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Niestety ?? Dlaczego ?

Czeka Cię trochę roboty i wydatek kasy(dokładnie to nie wiem jaki koszt naprawy-nie moja branża),ale może się mylę i to nie jest awaria uszczelki pod głowicą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą puszczać też uszczelniacze zaworów lecz chyba niewielu mechaników będzie się z tym bawić bez zdejmowania głowicy.

W warsztacie daj do sprawdzenia kompresję i niech zrobią też próbę olejową. dowiesz się więcej w ten sposób o pierścieniach.

One tez mogą być sprawcą tych problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt samego planowania ok 100zł(150złmax), ze sprawdzeniem pod kątem szczelności płaszcza wodnego 150zł(200złmax) to zależy jaki region PL;), koszt naprawy z wszystkim powinieneś zmieścić się w 800zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W X14SZ - koszt łączny ( planowanie + wymiana uszczelek+ uszczelniacze + nowy rozrząd ) w 1000 pln się zmieściłem.

Ale ja miałem można powiedzieć wymianę profilaktyczną - UPG się pociła .

I oczywiście ja mam inny silnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest orientacyjnie koszt wymiany uszczelki pod głowicą wraz z planowaniem ?

Napisz po wszystkim,jak się ta cała sprawa zakończyła(koszt,części robocizna itd).Po to jest to forum he he.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

Jaki kolor tego dymu? Siwo-błękitny?

Ile ubywa tego oleju na 1000km?

Nie ubywa płynu chłodniczego, nie wywala ze zbiorniczka, w płynie chłodniczym nie ma śladów oleju, a w oleju płynu (majonezu)

TO pytam się jaka uszczelka pod głowicą "specjalisto" romantyr???

Forum schodzi na psy.

Gdzie się podziała stara gwardia sprzed paru lat. :rip:

 

Do autora;

O kopceniu i braniu oleju tematów chyba setki na forum.

Tak mają styrane i zmęczone życiem silniki.

Co masz zrobić?

Dolewaj byle jakiego oleju- byle silnikowego i śmigaj.

Gdy stwierdzisz, że 'tak dalej już się nie da', szukaj kolejnego silnika na wymianę.... tyle w temacie.

Edytowane przez leszek 398
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności