Skocz do zawartości

Kąt wyprzedzenia zapłonu Meriva 1.7


Gość Tom3czek88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tom3czek88

Witam, mam problem, po wymieniu rozrządu pojechałem podpiac moaj Meri pod kompa zobaczyć czy ja cos nie boli... okazało się ze kąt wyprzedzenia zapłonu jest zbyt duzy i wynosi 3,5 (ale nie wiem czego czy mm, czy stopnia ) diagnosta podal tylko liczbe .... kto wie ile powinno wynosic prawidłowe ustawienie ? Licze na odpowiedz ludzi którzy maja o tym pojecie lub robili cos takiego ... Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytam przewrotnie .. a cos dzieje się z autem?? wg. mnie w nowoczesnych silnikach nie da się po wartości kąta wyprzedzenia wtrysku (nie zapłonu bo to byłby benzyniak) odpowiedzieć na pytanie czy dobrze jest ustawiony rozrząd .. do kontroli ustawienia rozrządu służą piny ustalające i znaki na kołach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

No wlasnie nic się nie dzieje , rozrząd czy jest dobrze ustawiony ? wiesz... wydaje mi się ze nie .... trzeba go dluzej krecic aby odpalil, i wogole zaczal więcej palic , no i jeśli jes opcja ustawienia to bym musial to zrobić bo mi się wypala gniazda zaworow :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak jak pisałem .. wg. mnie mozna sprawdzić tylko demontując pokrywy i sprawdzając połozenie kół wg. znaków. Wg mnie wartośc w programie diagnostycznym jest wartością wyliczaną na podstawie prędkości i obciążenia z mapy silnika. Dlatego taka opinia mechaniką, że na tej podstawie powiedział, że jest przestawiony rozrząd .. jest wyciągnieta z kapelusza. Najlepiej porównac z drugim takim samym silnikiem .. niestety nie mogę znaleźć żadnych zapisów w swoim lapku z takiego silnika .. a nie mam z czego ściagnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

Ok dzięki kolego za pomoc, wiec na razie zostaje mi tak jezdzic i sprawdzić pod pokrywa ... wiec jeśli jesteś obcykany to może i wiesz dlaczego rozrusznik mi nei chce krecic ?:0 tzn straaaasznie go muli potem się rozkrecal i odpalal... potem zrobiłem trase z Gdanksa do Poznania, odpalanie się poprawilo ,pojezdzilem z 4 dni i znow zaczal strasznie mulic az wkoncu się zatrzymal i nie odpala tylko jest cykniecie, bendiks się nie zwiesil bo pukałem.... :/ co warto wymienić lub na co zwrocic uwagę ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że pukałeś .. to wcale nie jest powiedziane, że się odwiesił .. rozrusznik do przeczyszczenia lub wymiany. No oczywiscie napierw do sprawdzenia lub wymiany elektromagnes

.. jezeli jesteś z Gdańska to wiem, że u Was jest taka firma .. autostarter ..albo cos podobnego .. handlują zamiennikami i częsciami do alternatorów, rozruszników itp. Kupiłem kiedyś alternator do Renault zamiennik za bardzo przyzwoita cenę .. wyglądał naprawdę profi i działał do momentu sprzedaży :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

Rozrusznik odzyl :) wystarczylo wymienić tulejke i szczotki ;D i kreci jak nowka ;D jeśli ktoś z Gdanska będzie miał problem z rozrusznikiem to polecam się :D mogę naprawić ;D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności