Skocz do zawartości

250.000 tys na karku


Gość Tom3czek88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tom3czek88

Witam ,mojej meri już wskoczylo cwierc miliona... wiadomo już trochę silniczek zmeczony (spocony) czy jest tu kto by mi powiedział na co zwrocic uwagę ,co wymienić aby silniczek jak i cala reszta jeszcze trochę smigala... ?drugie pytanie to- jaki olej przy takim przebiegu będzie najlepszy ? no i trzecie.... już sa luzy na dzwigni zmiany biegow co wymienić ? slyszalem o wybieraku itp.... licze ze ktoś mi opowie co jak gdzie i jakim kosztem zrobić .Pozdrawiam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

drugie pytanie to- jaki olej przy takim przebiegu będzie najlepszy ?
taki jak lejesz do tej pory jesli nie znika go zbytnio to przebieg nie ma znaczenia...

 

co wymieniać to tak naprawde jak do tej pory, oleje i filtry na czas co 15tys nie więcej, a reszta jak działa to nie ruszać, na zapas części się nie wymienia, chyba że wiadomo że są bliske śmierci...

 

Generalnie 250 tyś na ten silnik to nie jest jakoś bardzo wiele...

 

sprawdź w jakim stanie masz turbo, jeśli znika więcej oleju np...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

No wlasnie turbo idzie do kompleksowej regeneracji w tym miesiącu, mam zamiar tez odda wtryskiwacze do czyszczenia i ustawić je, no i wymienić amortyzatory... a odnośnie znikania oleju.... zauwazylem ze miska jest wkolo mokra i na kanale zauwazylem ze jest mokro pod obudowa filtra oleju....( uszczelka na pokrywce nowa i dobrze zakrecona) co to może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

. zauwazylem ze miska jest wkolo mokra i na kanale zauwazylem ze jest mokro pod obudowa filtra oleju....
wytrzyj wszystko do sucha i po kilku dniach zajrzyj i będzie wiadomo skąd cieknie...

 

Jka już zabierasz się za turbo to nie zapomnij aby wyczyscili cały dolot razem z ic z oleju...

 

Jak dajesz wtryski do sprawdzenia to sprawdź też czy w filtrze paliwa nie masz jakiś opiłków tak na zapas...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekowsci, mozesz wrzucić fotki, jak wyglada wnetrze po takim przebiegu? kierownica, fotele itp? jak u Ciebie wyglada sprawa z ukladem kierowniczym? wymieniałes już cos?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chrisowaty

Kupiłem Merivę z przebiegiem 180tyś km. U mnie miska również jest tłusta. Widać ślady "nieoryginalnego silikonu" Mój zaprzyjaźniony mechanik, mówi że ten tym silnika lubi się pocić. Jeśli oleju nie będzie ubywało, to nie masz czym się martwić. Ale skoro planujesz większe naprawy, to co szkodzi uszczelnić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

wytrzyj wszystko do sucha i po kilku dniach zajrzyj i będzie wiadomo skąd cieknie...

 

Jka już zabierasz się za turbo to nie zapomnij aby wyczyscili cały dolot razem z ic z oleju...

 

Jak dajesz wtryski do sprawdzenia to sprawdź też czy w filtrze paliwa nie masz jakiś opiłków tak na zapas...

 

No wlasnie wszyściutko będzie czyszczone.... caly IC wraz z regeneracja turbiny + czyszczenie EGR i okolic, a odnośnie opilkow nic nie znalazłem... a skad to się może wziąć ?

 

z ciekowsci, mozesz wrzucić fotki, jak wyglada wnetrze po takim przebiegu? kierownica, fotele itp? jak u Ciebie wyglada sprawa z ukladem kierowniczym? wymieniałes już cos?

Wiesz mogę Ci podeslac fotki na meila tylko ze wiadomo... była czyszczona tapicerka wraz z plastikami , to jeszcze zależy od tego jak kto dba :) ale jeśli chcesz to podeślij meila wysle Ci fotki :)

 

Kupiłem Merivę z przebiegiem 180tyś km. U mnie miska również jest tłusta. Widać ślady "nieoryginalnego silikonu" Mój zaprzyjaźniony mechanik, mówi że ten tym silnika lubi się pocić. Jeśli oleju nie będzie ubywało, to nie masz czym się martwić. Ale skoro planujesz większe naprawy, to co szkodzi uszczelnić.

no wlasnie apropo tego silikonu.... chciałem wymienić uszczelke miski olejowej a tu dziwota.... pan w Auto Carosie w Gdansku sprawdzil w systemie ze w tym modelu nie ma uszczelki miski olejowej tylko jest uszczelniacz :o ktoś cos wie na ten temat ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

post-38588-0-04067000-1375778326_thumb.jpg

Z zewnątrz raczej tragedii nie ma :D to jest Opel i już pomalu zloty kolor lubi wyskoczyć spod lakieru :)

post-38588-0-01093100-1375778420_thumb.jpg

Wnetrze (dodam tylko ze tapicerka była prana ok. 2 miesiące temu)

post-38588-0-06209400-1375778489_thumb.jpg

Galka zmiany biegow już wytarta ,ona najbardziej daje znac o przebiegu, luzy i wyslizgana , chętnie bym ja zdemontowal ale nie wiem jak sciagnac :(post-38588-0-65406200-1375778600_thumb.jpg

Teraz nie widać ale przy podstopnicy przy piecie lubi przecierać się wykladzina :/

post-38588-0-46764000-1375778666_thumb.jpg

post-38588-0-29931500-1375778725_thumb.jpg

No i raczka zmiany biegow jak na gumowany element i tak swietnie trzyma...

 

Dodam ze autko kupiłem od rodzicow gdzie autem jezdzilo 5 osob w tym 2 dzieci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności