Gość Tom3czek88 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witam ,mam problem jak w temacie... szyba od strony kierowcy jak i pasażera opuszczają się bez problemu, lecz podczas zamiaru zamkniecia - strona pasażera strasznie hamuje w polowie ale się zamknie , a od strony kierowcy podnosi się na 10 cm po czym cofa i tak za każdym razem tak jakby napotkalo przeszkodę musze trzymać przycisk i ciagnac deliatnie za szybe , dodam ze wykrecilem tapicerke nasmarowaelm prowadnice wszystkie ruchome części , co może być problemem ? na co zwrocic uwagę ? Podobnego tematu nigdzie nie znalazlem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opcje są dwie. Przekoszony mechanizm podnoszenia i nie idzie szyba równolegle z prowadnicami. Zdejmij tapicerkę aby obejrzeć. Zabrudzone prowadnice. Opuść szybę i wyciągnij uszczelki aby sprawdzić. Wciskając z powrotem zmocz dobrze np roztworem płynu do naczyń   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tom3czek88 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 No wlasnie to jest ta pierwsza opcja .... szyba idzie nierówno...dlatego musze reka trzyamc żeby szla równo .... wiec nastawiac się na najgorsze ? tzn.wymiana mechanizmu ? a odnośnie czyszczenia to czyscilem i na nowo wysmarowałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Nie koniecznie wymiana - zobacz najpierw co jest pokrzywione. Zazwyczaj krzyżak podnoszący.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tom3czek88 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Super dzięki sliczne za pomoc ;)ide rozbierać tapicerke i sprawdzać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Znajomy miał to samo w Vectrze, tylko zlekceważył początki. Ramiona były tak powyginane że już nie było co reanimować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tom3czek88 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Niewime... wszystko posprawdzalem, zadnych luzow niby wszystko prosto ale strasznie muli nic nie zauwazylem żeby było nie tak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Pozostało Ci roznitować mechanizm, wcześniej zwróć uwagę która strona szyby idzie z małym opóźnieniem.Zwykle ta od strony zawiasów. Zanituj lub skręć na krótkie śrubki M5 podciągając jednoczenie cały mechanizm po stronie która idzie z opóźnieniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tom3czek88 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 no dokładnie ....od strony zawiasow zwalnia, ale co zalecasz zrobić po roznitowaniu ? wymienić wszystkie plastikowe prowadnice ? wyczyscic /nasmarować ? czy sprawdzić sam silnik i jego sile podnoszenia ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Tak jak pisałem wcześniej - podciągnij mechanizm przed znitowaniem. Możesz nawet delikatnie rozpiłować otwory aby zwiększyć zakres regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.