Skocz do zawartości

Przy 120 strasznie kopci i syczy


Gość Tom3czek88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tom3czek88

Witam ,mam problem auto przy 120 km/h strasznie kopci oraz przy gwlatownym przyspieszaniu na wyższych biegach , ale podcza jazdy 90-100 km/h wszystko jest normalnie, a drugie co to podczas przyspieszania zaczyna dosyć glosno syczeć ... dodam ze samochod nie traci mocy ,ale wydaje mi się ze zbyt szybko się nagrzewa.... Przy oględzinach zauwazylem pekniecie na rurze idącej od przepustnicy w dol (zdj.1), no i pocenie się nie wiem co to jest (zdj.2) powiedzcie co to może być ? czy siada turbina czy przelewa na wtryskach?

 

post-38588-0-67568700-1375797159_thumb.jpg

Zdj.1

post-38588-0-86023300-1375797209_thumb.jpg

Zdj.2

Edytowane przez Tom3czek88

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęcia 2 to zaiste są wtryskiwacze. One chyba mają delikatną tendencję do pocenia choć to już nie wygląda db...

Ten uszkodzony wąż ja bym raczej wymienił. Może byc tak, że przy dużym ciśnieniu ulatuje trochę powietrza i wtedy kopci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

Nie no na pewno wymienie ... wtryski regeneracja + wymiana uszczelek... tylko pytanie jeszcze brzmi czy przez takie "przelewanie " nic się nie stanie z silnikiem , no i jeszcze jedno... silnik się strasznie nagrzewa... 15 min jazdy w taki dzień jak dzis i nie można dotknąć belki tak strasznie się grzeje :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na wskaźniku temperatura jest ok to raczej jest ok. Przy czym, jeśli faktycznei powietrze doładowane ucieka to spala się więcej paliwa które nie jest zamieniane na pracę a ciepło nadal się wydziela więc może nagrzewać się nieco szybciej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

"jeśli ucieka to spala więcej paliwa " to Meri potrafi być jeszcze bardziej ekonomiczna ? :-D no nie wierze ;D no nic ...to zostaje mi porobić wszystko i zobaczyć jak to będzie.... a odbosnie temp jak jade trojmiejska S7 to oscyluje w granicach 87* no a w korkach troche więcej ok 92-93* , i jeszcze niech ktoś mi powie czy takie przelewanie nie zrobi nic z silnikiem ? gdzies go nie zaleje lub cos się nie wypali?

Edytowane przez Tom3czek88

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności