Skocz do zawartości
krystek8484

Najtańsze sprzęgło do c20xe lub zamienniki podchodzące

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich. Niedawno kupiłem Calę i wiadome było to że sprzęgło już na wykończeniu jednak jeździłem dalej i dziś dałem trochę jadu... sprzęgło strasznie zaczyna ślizgać. W sklepie mi powiedzieli najtańsze sportowe sprzęgło 390zł według katalogu. Czy są jakieś inne sprzęgła lub zamienniki do tego samochodu? Czy sprzęgło od zwykłej cali 2.0 8v podejdzie do mojej ?Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez krystek8484

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz w pierwszym linku info "W przypadku wątpliwości...." :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ile może kosztować fachowa wymiana sprzęgła?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Innej opcji nie widzę jak fachowej :-D

Ktoś niedawno pisał o robociźnie w Astrze 350pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

średnio od 300 (po znajomości) wzwyż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok w takim razie się zastanowię czy robić to czy sprzedać ale... sentyment


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień samodzielnie :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym ale nie mam potrzebnych do tego narzędzi i z czasem u mnie tez kiepsko. Dzięki Wszystkim za pomoc;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta cena to jakaś ściema jest chyba :)

 

Sam docisk to jakieś 320 zł :]

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzegło kpl do c20xe ma bodaj 225-230mm srednicy

kupujęc do innego modelu - bedzie ono mniejsze (210-220mm),

a co za tym idzie - słabsze (tyczy samej tarczy, bo docisk może wogóle nie wejsć).

Tak wiec szukaj dedykowanego do danego motoru/modelu

http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&string=801357

 

Koszt samej wymiany - 250/300zł - na bank sie zmieścisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Włodar

Tam masz pewnie skrzynię f16 prosta wymiana bo nie trzeba całej skrzyni wyjmowac wystarczy ja tylko odsunąc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do sprzegla nie trzeba nawet skrzyni zdejmować. odkreca się dekiel boczny skrzyni , wysuwa walek sprzeglowy. na docisku sprezyne talerzowa zaciska i ma zrobione sprzeglo w ciągu 45-60 minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Gość tomasz260987
      Przez Gość tomasz260987
      Witam pisze na forum calibry ponieważ posiadam corse b, której silnik zmienilem na kultowe c20xe z calibry 2 lata temu. Corsa posiadała instalacje gazowa 1 generacji lecz nie podłączałem jej do c20xe i cały czas jeździłem na benzynie. Poł roku temu postanowiłem podłączyć instalacje kupiłem na allegro reduktor lovato do 190 km i mikser, który umieściłem w rurze dolotowej wyregulowałem i jeździłem tak pół roku lecz drażniło mnie to ze auto nie miało już tych osiągów co wcześniej poprzez mikser, którego zwężka miała 32mm czyli polowa była zablokowana a o benzynie to już wogole nie było mowy. Udało mi się nabyć ostatnio mikser dedykowany do tego silnika (załączam zdjęcie w załączniku) posiada on dwa palniki jeden o średnicy 42mm a drugi 18mm wiec jest już prawie jak oryginał. Wychodzą z niego dwa króćce jeden to zasilanie gazu a drugi to kompensacja, która zaślepilem gdyż mój reduktor jej nie obsługuje i wyczytałem ze nie jest ona potrzebna. po zamontowaniu auto odpala chodzi na wolnych obrotach lecz nie wkręci się na wysokie obroty strasznie się dławi i regulacja nic nie pomaga i nie mam pojęcia co jest grane. Znawców tematu bardzo prosiłbym o pomoc aha i proszę nie pisać ze tylko sekwencja do tego silnika gdyż mnie na nia nie stać, a wiem ze na tym mikserze powinno dobrze śmigać bo kuzyn kiedyś miał calibre na takim gazie i nie narzekał. Dodaje jeszcze zdjęcie jak to u mnie wygląda pod maska.


    • Przez rajdymrozek
      witam, poszukuję osłony rozrządu, z poprzedniego silnika c20xe nie pasuje a nowy przyszedł bez (są dodatkowe rolki napinajace), z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam
    • Przez buczo8
      Witam,
      mam problem z silnikiem c20xe. W silniku była pęknięta głowica więc wymieniłem na nową. W nowej w głowicy zostały wymienione uszczelniacze oraz szlifowane zawory.
      Problem polega na tym że na ciepłym silniku (na zimnym nie sprawdzałem) powyżej 3tyś obrotów kopci na biało. Na jałowych nic.
      Moc trzyma, zauważyłem leki spadek płynu chłodniczego. Olej jest czyściutki.
      Problem jest także z zapalaniem. Z samego rana oraz do 10min po zgaszeniu rozgrzanego silnika pali od "strzała". Natomiast gdy jest ciepły albo gdy postoi kilka godzin to też ciężko zapala. Wtedy fajna chmura dymu pojawia się gdy załapie. Czujnik temp. ecu kupowałem nowy. Nie wiem co mam robić. Uszczelka goetze, uszczelniacze erling.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.