Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem wygląda następująco : Przekręcam kluczyk na pozycje 1 czekam na wyłączenie się kontrolek po czym widzę że kontrola ESP nie gaśnie a wskazówka paliwa nawet nie drgnie a na komputerze nie wskakują dane o zasięgu itp.(widnieje litera F). Gdy przekręcam kluczyk nie ma reakcji nie kręci nie wydaje żadnych dźwięków . Zauważyłem że nie ma charakterystycznego dźwięku pompki paliwa przy przekręceniu kluczyka na pozycje jeden. Po kilku kilkunastu sekundach słychać pompkę wskaźnik podnosi się wyskakuję oczywiście kontrolka auta z kluczykiem i wtedy mogę go odpalić ale kontrolka ESP nie gaśnie. Dodam jeszcze że po odpaleniu i przejechaniu jakiegoś dystansu ponowny rozruch auta odbywa się bez problemu kontrolki gasną wskaźniki reagują a w czasie jazdy brak jakichkolwiek objawów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63324-kontrolka-esp-i-brak-reakcji-wska%C5%BAnika-paliwa-przy-odpalaniu/
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

dobrze byłoby gdybyś uzupełnił profil to wiedzielibyśmy czy nie mamy do czynienia przypadkiem z traktorem :) Ja w swojej astrze miałem tak tylko że u mnie nie dało się nic zrobić. Problem rozwiązał się po usunięciu zimnych lutów w sterowniku silnika.

 

dobrze byłoby gdybyś uzupełnił profil to wiedzielibyśmy czy nie mamy do czynienia przypadkiem z traktorem :-) Ja w swojej astrze miałem tak tylko że u mnie nie dało się nic zrobić. Problem rozwiązał się po usunięciu zimnych lutów w sterowniku silnika.

Czyli wogóle ci nie zapalał bo ja go kilka razy włącze i wyłącze i jest ok . Pewnie to początki usterki.

 

Gość popencjusz

Początkowo po jakimś czasie wszystko wracało do normy. Wtedy jeszcze nie kumałem co w oplach piszczy i nie wpadłem na pomysł by zczytać błędy.

 

Auto wyjechało od jednego mechanika wywala błąd U2105 komunikacja z modułem sterującym silnikiem. Mechanik zrezygnował z dalszej diagnozy i skasował mnie 50zł za nic. Dziś chciałem jechać do drugiego ale niestety auto już nie odpala objawy te same ale po przekreceniu kluczyka coś tam kreci kontrolki migają jak by prąd przerywał. Więc pewnie problem się rozwinoł i uziemił mi auto. Dodam że jak wejde w tryb dignostyczny to tak jak bym wzbudzał komputer i zaczyna pompka paliwa ruszać. Auto zaczeło świrować na długiej trasie i po zatankowaniu do pełna i umyciu szyb na stacji może akurat coś z tego było prowodyrem usterki.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności