Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam mam Sintre 2.2L benzyna i mam pytanie bardzo słabo działa dmuchawa i teraz nie wiem czy ma tak być czy mam zapchane jakieś filtry ,nadmienie że pyłkowe kabiny wymieniłem, nie wiem co dalej robić dmucha jak by chciało a nie moglo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Sprawdź czy nie zawiesiła się klapka od przełącznika obiegu zwen/wew. w pozycji "obieg wewnętrzny" a tak przy okazji: Czy wiesz może gdzie znajduje się silnik sterujący przełącznikiem nawiewu i jak się do niego dostać? W moim aucie nie działa w/w przełącznik, podejrzewam że silniczek padł, ale nie potrafię go zlokalizować   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 w mojej sintrze GLS 2.2 16V sterowanie kierunkiem nawiewu jest pneumatyczne , też mi nie działało i znalazłem przyczynę , przetarty cienki przewód pneumatyczny podciśnienia pod maską biegnący gdzieś z okolic silnika krokowego przy mechaniźmie napędu wycieraczek i wchodzący do kabiny, jest to cienki igielitowy przwód , wstawka z nowego załatwiła sprawę, przewody dochodzą do rozdzielacza pneumatycznego pod schowkiem pasarzera (straszny dostęp) wyglądzją jak kolorowe kabelki , ale są to rureczki pneumatyki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 w mojej sintrze GLS 2.2 16V sterowanie kierunkiem nawiewu jest pneumatyczne , też mi nie działało i znalazłem przyczynę , przetarty cienki przewód pneumatyczny podciśnienia pod maską biegnący gdzieś z okolic silnika krokowego przy mechaniźmie napędu wycieraczek i wchodzący do kabiny, jest to cienki igielitowy przwód , wstawka z nowego załatwiła sprawę, przewody dochodzą do rozdzielacza pneumatycznego pod schowkiem pasarzera (straszny dostęp) wyglądzją jak kolorowe kabelki , ale są to rureczki pneumatykia masz klimatronika czy mechaniczna klime? [ Dodano: Nie Lis 25, 2007 19:30 ] Sprawdź czy nie zawiesiła się klapka od przełącznika obiegu zwen/wew. w pozycji "obieg wewnętrzny" a tak przy okazji: Czy wiesz może gdzie znajduje się silnik sterujący przełącznikiem nawiewu i jak się do niego dostać? W moim aucie nie działa w/w przełącznik, podejrzewam że silniczek padł, ale nie potrafię go zlokalizować Mam ją miesiac i jeszcze mało wiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.