Skocz do zawartości

Vivaro 1,9 CDTI, nagle przestało odpalać, ale kręci


Rekomendowane odpowiedzi

Miales robione podszybie?

Jakie kontrolki swieca podczas prob rozruchu?

Elmem o ile sie podepniesz to zobaczysz cos co z rzeczywistoscia malo ma wspolnego

1.9 maja pewne niedociagniecia w komorze silnika i bywaja problemsy z elektronika

Napisz co swieci na desce

 

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W sumie to jak odpalam to gasna wszystkie kontrolki oprocz poduszek i pomaranczowego autka( w komplecie z poduszkami zawsze) i jeszcze raciagniety reczny.

Co do poduszek to zapalaja mi sie od czasu do czasu ale to wina kabelkow pod siedzeniami i mam to juz od dawna

Reczny gasl zawsze po odpaleniu

i czasem jak juz dlugo krece to zapala sie ABS

 

i to chyba wszystko. Na ELM wciaz czekam i nie spodziewam sie po nim cudow, ale moze chociaz naprowadzi mnie(Was) na jakis trop.

Podszybia nie mialem robionergo(przynjmniej nic o tym nie wiem)

 

Pozdrawiam

 

ELM może nie dać rady, op-com go spokojnie zdiagnozuje. Co do usterki również stawiam na czujnik wałka, robiłem diagnostykę w Primasterze (to samo co Vivaro), miał identyczne obiawy i walnięty był czujnik na wałku.

 

kup spray do czyszczenia elektryki i poszysc czujki ukladu,na pompie,na szynie i wtryski

sprawdz wiazki zwlaszcza przy pompie i na wtryskach, czesto sie przecieraja

jaki rocznik auta?

 

Witam

 

Autko dalej lezy. kupilem ELM, podpiąłem ale okazalo sie ze moje vivaro nie jest kompatybilne i nic nie zczytalo. Dzisiaj po telefonicznej naradzie ze znajomym mechanikiem poodkrecalem wszystke "doloty paliwa" ((w zalaczniku zdjecie,(te srebrne sruby 17')) i niechcacy ulamalem trójnik z przeowdow paliwowych, ktory od razu wimienilem na oryginalny z serwisu, wiec juz jest ok. Po odkreceniu srub i przekreceniu kluczyka okazalo sie ze plynie w nich paliwo, wiec brak paliwa w silniku mozna wykluczyc,

Jutro poprzeczyszczam wszystkie czujniki jak kolega wyzej radzi i jezeli to nie zadziala chcialbym sie zabrac za wymiane czujnika polozenia walkai tu wlasnie moja prosba do Was. Macie moze jakies instrukcje jak sie do tego zabrac, gdzie ten czujnik lezy i jak wyglada, oraz oczywiscie czy warto sie za to samemu zabierac czy lepiej od razu auto do mechanika?

 

Pozdrawiam i bardzo dziekuje za juz udzielone odpowiedzi oraz z gory dziekuje za nastepne podpowiedzi

 

Marcin

 

20131002_101338.jpg

 

Znalezione na necie:

 

"Czujnik znajduje sie po stronie rozrzadu w okolicy "wieszaka - takiego mosiężnego ucha do podwieszenia silnika". Czujnik jest wiskany (+wkręt) pod kątem i przeciwnej stronie do koła wałka rozrządu na tyle silnika. Dochodzi do niego wtyczka z 3 kabelkami. Możliwe ze będziesz musiał rozebrać podszybie żeby sie do niego dostać."

 

http://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1359216060__silnik_dci.jpeg

 

wystarczy zdjac pokrywe silnika i obudowe filtra powietrza.mocowany jest srubka nie wkretem

proponuje opornosc pomierzyc przed nietanimi wymianami

http://forum.opel24.com/topic/40085-vivaro-brak-mocy-co-mu-jest/

 

jesli go nie znajdziesz to moge Ci wrzucic fote na zdjetej glowicy

Edytowane przez wojtekcichy

 

oki jutro wszystko posprawdzam i "popsikam" plynem do czyszczenia elektryki we wszystkich złączach. WojtekCichy jezeli to nie problem dla Ciebie to bardzobym prosil o wrzucenie fotki. W naprawach swojego Vivaro jestem kompletnie zielony i nigdy tego nie robilem. Zazwyczaj autko bylo robione w Polsce przez mechanika, ale teraz wole najpierw do poprobowania swoich sil...:P

 

Podepnij chociaz opcoma. Moze wskaze ktory czujnik padl. Przerabialem podobny temat nie tak dawno. W moim przypadku padl akurat czujnik walu korbowego. Czujnik walu mozesz sprawdzic miernikiem. Czujnika walka juz nie.

 

Po robocie zrobie fote,jak Kolega wyzej proponuje latwiej pojdzie po podpieciu opcoma

Chinczyka kupisz nieco drozej niz elma ale przy tym aucie szybko sie zwroci.

Skoro masz juz uziemione auto to zrob se podszybie bo dowiesz sie ile niektore sensory kosztuja

Jezdzilem na tym silniku prawie 2 lata i mialem wiele przygod spowodowanych glownie cieknacym podszybiem

Poloz waz ogrodowy na szybe i odkrec wode by splywala po szybie,podnies maske i spojz ile jej splywa na silnik,to samo z sterownikiem klapki obiegu powietrza,niema vivaro z niezardzewialym sterownikiem chyba ze po uszczelnieniu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności