marcov Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Nie wszystkie elementy silnika maja kontakt z ciecza chlodzaca. Raczej postawilbym znak rownosci miedzy tymi czynikami chlodzacymi silnik. Brak jednego i drugiego doprowadzi do zatarcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63990-zatarcie-silnika-19-cdti/page/2/#findComment-502189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papieju Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Niemniej jednak jak silnik stanął to bez rozbiórki się nie obejdzie. Osobiście poszukałbym innego, bo przegrzany silnik nigdy już nie będzie w 100% pewny. Miałem kolegę co raz w Calibrze 2.0 8v przegrzał, zrobił remont i auto jeździło, ale co chwilę wywalało UPG - strach było jechać za miasto.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63990-zatarcie-silnika-19-cdti/page/2/#findComment-502194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 olej ma osobna chlodnice zewnetrzna albo zanurzana w plynie chlodniczym (np jak silnik V6 x25xe) i nie jest on glownym czynnikiem chlodzacym silnik od tego jest uklad chlodzenia chlodzenie oleju to inna sprawa silnik bez chlodzenia plynem powinien wytrzymac prace przez krotki okres czasu a nie odrazu sie zaciera wedlug opisu samochod stal kiedy to sie stalo chyba ze ja juz sie gubie w tym co napisano wyciek nagly musialo byc widac nie napisano ile czasu chodzil po utracie plynu jesli krotko to nie wiem jak sie mogl zatrzec nikt nie napisal ze silnik pracowal bez oleju tylko bez plynu chlodniczego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63990-zatarcie-silnika-19-cdti/page/2/#findComment-502282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 z tego co ja zrozumiałem wyciek był przy 200 na blacie (więc pewnie nie było widać buchającej pary) a zatarł się już na postoju... o ile przy 200 mógł jeszcze mieć jakieś chłodzenie powietrzem to na postoju raczej już brak... a co do kontrolki - to nawet w serwisie mówią że jeśli się zapali to już "po sprawie"...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63990-zatarcie-silnika-19-cdti/page/2/#findComment-502301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Silnik był mocno dogrzany bo jak wracałem do domu to 200 na szafie miałem i stało sie to na postoju bo postawiłem samochód i miałem jechać więc nie gasiłem z tego ciezko wywnioskowac czy stalo sie to przy 200 czy jechal wczesniej 200 stanal i wtedy wywalilo plyn   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63990-zatarcie-silnika-19-cdti/page/2/#findComment-502345 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 nom, to sa tylko moje domysly bo nie bylo nas na miejscu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63990-zatarcie-silnika-19-cdti/page/2/#findComment-502346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.