Gość matibel Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Super, dzięki za pomoc! Dam znać co wyszło z tego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 No dobra niech stracę - właśnie dokopałem się więc zapodam. dla z16xep luz zaworowy na wałku wydechowym 0,27 - 0,35 luz zaworowy na wałku ssącym 0,21 - 0,29 Ubiegłeś mnie. Nie mam tak szybkiej reakcji. Dopiero dzisiaj odczytałem nowe posty. Czasami muszę tez popracować Choc zdarza się, ze w domu też siedzę na Forum...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibel Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 OK mam wartości więc tak: Cylinder 1 ssący A - 0,20 mm ssący B - 0,20 mm wydech A - 0,30 mm wydech B - 0,30 mm Cylinder 2 ssący A - 0,20 mm ssący B - 0,20 mm wydech A - 0,25 mm wydech B - 0,25 mm Cylinder 3 ssący A - 0,20 mm ssący B - 0,20 mm - 0,25 (0,25 wchodzi ciężko) wydech A - 0,30 mm wydech B - 0,30 mm Cylinder 4 ssący A - 0,20 mm ssący B - 0,20 mm wydech A - 0,25 mm wydech B - 0,25 mm Co o tym sądzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibel Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 OK to napisze co było u mnie. Okazało się, że panewki, które trzymają wałki rozrządu były...poluzowane tzn. śruby można było odkręcić palcami! Mechanik je dokręcił, zmierzył raz jeszcze luzy i są odpowiednie. Po skręceniu wszystkiego, autko chodzi jak należy :) Także zaoszczędziłem kupe kasy, bo jeden popychacz około 90 PLN Zamykam temat. P.S. Dzieki chłopaki za pomoc!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Ciekawe dlaczego były poluzowane ? Czyżby ktoś kiedyś zapomniał dokręcić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Obawiam się, że skutki tego :niedokręcenia" mogą jeszcze kiedyś dać znać o sobie. Jak było jeżdżone na luźnych wałkach, to zużycie łożysk ślizgowych postępowało w szybkim tempie....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibel Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Podejrzewam, że ktoś kto grzebał w silniku zapomniał dokręcić z odpowiednią siłą, nie wiem co mam o tym mysleć, ale zobaczymy co będzie się działo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.