Skocz do zawartości

Zhamowana


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

dzisiaj byłem na hamowni u stefanowskiego w Łodzi bo miałem darmowy kupon upowazniajacy do jednej proby i zrobiłem ja na gazie.a oto wyniki przewody WN są do wymiany i instalacja II generacji z dogorywającym parownikem wynik nie jest tragiczny ale i nie jakis super.jedyna zmiana to wstawiona strumienica ktora i tak nic nie daje zapewne..jak wroce do Polski to sprawdzę ja na benzynie bez klapy antywybuchowej i miksera .mam nadzieje ze ze 140 wyjdzie

 

 

120PS/5345 obr/min ||171,9Nm/3925obr/min || na gazie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

u nich na gazie gosciu mial 140.4 KM tylko ze wtrysk wiec wiem ze to zadna rewelacja ale zwazajac na fakt ze parownik juz nie jest za dobry i srednio daje rade oraz kable WN sa do wymiany to nie jest tragicznie....wszytsko zalezy rownież w jakiej temp byl robiony pomiar u mnie prawie 30 stopni bylo gdyby bylo pewnie ciut chlodnije kolo 15 to tez by bylo lepiej...ale nie jest tragicznie...zobaczymy w listopadzie jak bedzie na benzynie:). jak roznica w cenach gaz benzyna bedzie okolo 1 zł to likwiduje wszelkie zwezki i jezze na benie :mrgreen:

 

ale i tak moment i moc max przesunely sie w dó ale moglo byc wiecej kucykowł:mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Najlepiej to wrzuć wykres w tym temacie. A ten pomiar na 140 KM na gazie, na jakiej hamownii był robiony ?? - inercyjnej, czy obciążeniowej ??

 

Ja na hamownii obciążeniowej miałem 2 pomiary:

 

-pierwszy po 2 tygodniach od zakupu auta - 133 KM...

-drugi po chipie - 143 KM :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tej samej co mój.wykresu niestety nie wrzuce bo nie posiadam ani skanera obecnie ani cyfrowki :mrgreen: a ten chip to chip czy czip rezystor? wejdz na strone nagaz'u i tam jest dokaldnie opisana ta hamowani ja sie nie znam :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Hamownia Maha jest raczej obciązeniowa :mrgreen: Jak znajdę info o tej nagazu, to potwierdzę :mrgreen:

 

Co do mojego silnika, to prędzej bym się utopił niż założył chip-rezystor :!: Ile ma teraz mocy moja Cali to nie wiem. Robiłem poiar na PB 95, z EGR-em i przytkanym wydechem :) Teraz jeżdże na 98, odłączyłem EGR i zrobiłem wydech - ten co był, to jeździł w mojej Cali 11 lat :mrgreen: Za jakieś 3 miesiące sprawdzę moją Cali na hamownii. Póki co na takim setup'ie jak opisałem zrobiła drugi czas na zloce Calibra-Team w klasie eco-tec na felgach 17-tkach, więc nie jest źle :)

 

Pozdrawiam!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności