Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem 1.3CDTI


Gość paweldzwo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

 

Właśnie wróciłem do domu nowym autem dla jednego z domowników,trochę zaryzykowałem i kupiłem auto które ma problem,mianowicie auto kręci troszkę dłużej niż normalnie.Jeśli już odpali chodzi prawidłowo,podczas jazdy również ładnie ciągnie,żadnych skoków obrotów,duszenia,szarpania.Wszystko w należytym porządku,jedyny problem to dłuższe kręcenie przed odpalenie.W związku z tym zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu...Z góry dziękuję wszystkim za zainteresowanie.Auto ma 100tyś przebiegu,na pewno autentyczne,miało zmienioną niby dmumase na sprzęgło Valeo 4P Kit,ale to raczej nie powinno mieć związku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu myślałem że w tych silnikach jest to coś co się często zdarza i ewidentnie można odpowiedzieć co jest winowajcą,błędów jako takich po podłączeniu kompa nie wyświetliło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy kolego corsa c byla prod bodajze do 2006r i przebieg diesla 100tys jest naprawde malo realny.Dmumasy wytrzymuja nie takie przebiegi.Z odpalaniem problem jest na ciepłym czy na zimnym?

Ja osobiscie nigdy bym nie ryzykowal kupna uszkodzonego diesla nawet małe uszkodzenie moze wiazac sie z duzym wydatkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety to nie polonez gdzie jak nie paliło to się podmieniało kopułkę i było git.Można by tu wymieniać listę rzeczy do sprawdzenia ale to i tak niema sensu jeśli nie wykonasz porządnej diagnostyki komputerowej.Sam odczyt błędów nie zawsze wystarcza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem bo oprócz samego odpalania,praca tak jak pisałem wzorowa.Nie rozumiem po co rozmawiamy o przebiegu skoro nikt z was nie widział auta i po co gdybać,nie wszyscy jak dieslem to już robią po 50tyś rocznie a ja mam prawie 100% pewności że przebieg nie cofany,troszkę w tym mam pojęcia,jeżdżone od początku przez panią stomatolog,serwis do samego końca,sprawdzany sterownik opcomem przebieg identyczny a poza tym środek jak nowy więc o cofaniu raczej nie ma mowy.Dziś rano odpaliłem i okazuje się że na zimnym silniku zapala ładniej,prawie idealnie.Jakieś sugestie?Bo od poniedziału chciałbym się za to wziać i nie wiem czy jest szansa zrobić to samemu czy raczej mechanik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mati,mnóstwo ludzi robiło dwumasy po przebiegach 50tyś km więć nie mów że każda dwumasa wytrzymuje tyle co piszesz.Bo to wszystko zależy od stylu jazdy,tutaj praktycznie tylko i wyłącznie z relacji była jeżdżona przez kobietę i do tego tylko po mieście,więc zrobić 100 po samym mieście zużyjesz tak dwumasę jak 300po trasie.Ale wróćmy do tematu,jeśli ktoś spotkał się z tym problemem lub może mi coś zasugerować to będę bardzo wdzięczny bo chciałbym to zrobić żeby mieć spokojną głowę.Podczas zakupu do głowy przychodziło mi że winowajcą może być filtr paliwa ale to chyba byłoby zbyt piękne:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności