Skocz do zawartości

Wymiana poduszki silnika corsa c 1.3 cdti


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przy wymianie łączników stabilizatora , końcówki drązka keirowncizego , sworznia wachacza zauważyłem ,że przydało by się wymienić przednią poduszkę silnika.....

Na zdjęciu pierwszym z prawej strony jest gumowa osłona (w jakim celu jest ta osłona) w środku niej jest metalowa gruba obwódka a w środku niej śruba widoczna na zdjęciu drugim.

 

Mam pytanie w kwestii wymiany tej poduszki , w zwiazku z tym ,że śruba jest usytułowana w sposób cięzko dostępny bez kluz nasadowego "gwiazdki" nie ma możliwości jej przytrzymania. Po lewej stronie przy poduszce jest normalna śruba czy podczas dokręcania jest koniecznośc przytrzymanai śruby gwiazdkowej w celu dokrecenia na maxa poduszki ?

post-39754-0-05884400-1383401306_thumb.jpg

post-39754-0-01986400-1383401317_thumb.jpg

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gumowe po prawej to nie osłona tylko coś w rodzaju przeciwwagi. Musisz miec nasadkę "gwiazdke" zeby to odkręcić. Niedawno sam wymieniałem tą poduszkę i da sie nawet bez kanału tylko trzeba się chwilę pogimnastykować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odp.....jakim rozmiarem nasadki "gwiazdkowej" odkrecales ta srube w tej przeciwwadze.....?

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmiaru niestety nie pamietam. Kiedys kupilem komplet takich nasadek specjalnie do auto bo Opel bardzo lubi takimi gwiazdkami urozmaicac rozkrecanie różnych rzeczy i niestetyn nie zwracam za bardzo uwagi jaki rozmiar akurat przypasuje. Chociaz mysle, ze ktos moglby sprawdzic czy EPC nie podaje takich danych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gumowe po prawej to nie osłona tylko coś w rodzaju przeciwwagi. Musisz miec nasadkę "gwiazdke" zeby to odkręcić. Niedawno sam wymieniałem tą poduszkę i da sie nawet bez kanału tylko trzeba się chwilę pogimnastykować.

 

Podtrzymywaleś silnik przy wymianie na lewarku żeby nie opadl ?

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Zwykle pierwsze objawy to problemy z zmiana biegów, spore przesuwanie się samego lewarka przy gwałtownym dodawaniu i odejmowaniu gazu.

Nietypowe wibracje na nadwoziu pochodzące z pracującego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności