Gość Kacper Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Płyn jak sączy się to raczej w dół nie w górę. Może to pozostałość po jakichś wcześniejszych przygodach poprzedniego właściciela. Porównaj kolor płynu wspomagania z tym co masz na piance.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasperPL Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Czyli nie ma możliwości aby lało z tego simmeringu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Aby upewnić się wjedź na kanał czy najazd, zdejmij osłonę i sprawdź. .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasperPL Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Wszystko dobrze obejrzałem i wiem już dlaczego tak było, otóż zaraz od strony silnika gdzie idą te węże jest mokro, przesiąkła tym ta gąbka tak, że z drugiej strony było mokro Cała nadzieja w tym Stop Leaku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Drobne "sączenie", ubytki płynu potrafi zlikwidować/zatrzymać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 albo uwalic pompe wspomagania i maglownice usun wyciek a nie zalewasz jakies cuda nia kiju btw miedzy zewnetrzna a wewnetrzna pianka jest sciana grodziowa z blachy ile to musialo sie lac ze puscilo jakimis otworami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 albo uwalic pompe wspomagania i maglownice nie jest aż tak źle środek jako półśrodek wbrew pozorom daje radę w zwykłym ukł. hydraulicznym, a samą konsystencję ma podobną do atf-a.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.