Gość maxwwy Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Witam Posiadam Opla Astre 1.7 CDTI z 2004 Roku W nadwoziu kombi. W ostatnim czasie zaczoły mi się z nim problemy na początku zabrakło ładowania do wymany poszedł alternator następnie okazało się że Akumulator nie nadaje się już do niczego, więc również go wymieniłem. Lecz dalej pojawiają się problemy 2 z nich których w żaden sposób nie potrafię zdiagnozować. Nie mam pojęcia o co chodzi. Postaram się to opisać jak mogę. Gdy Samochód odpalam startuje on normalnie lecz światełka. takie jak na podsófitce czy w bagażniku zaczynają mrygać nie do końca gasną lecz świecą tracą na mocy przygasają potem znów mocno świecą. Następnym problemem są obroty silnika gdy samochód stoi zaparkowany wskazówka obrotów jaki praca silnika skacze słychać to że najpierw obroty są wyżej potem niżej tak samo wskazówka opuszcza się delikatnie potem podnosi. Wszystko starałem się uchwyćic na filmiku poniżej by ułatwić zrozumienie mojego problemu. http://www.youtube.com/watch?v=9ATnS95dd-I&feature=youtu.be Mam nadzieję że państwo mi pomogą. Pozdrawiam :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 jaki alternator wsadziles ?? nie za slaby przypadkiem albo jakis uzywany ?? zmierz napiecia ladowania w poczatkowym czasie po odpaleniu co sie dzieje do czasu jak przestanie swirowac spisz dokladnie jakie sa skoki napiec   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxwwy Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Napięcia ładowania są w porządku. 13.9 - 14. W serwisie powiedzieli że są odpowiednie i takie powinny być. Alternator kupiłem używkę z demontażu takiej samej Astry. I jeżeli chodzi o świrowanie to dzieje się cały czas, Czy samochód chodzi 2 godziny czy więcej godzin to i tak dzieje się to samo przygasa światło potem są skoki obrotów jak się zatrzymam. Czego to może byc wina ? Bardziej stresujące są dla mnie te obroty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 zapytam jeszcze raz te cyrki dzieja sie tylko po odpaleniu czy caly czas bo tak napisales ze nie mozna tego skumac raz ze po odpaleniu teraz ze po przejechaniu tez   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Alternator do regeneracji. Napięcie zmienne "przebija" przez mostek i dlatego masz cyrki z podświetleniem i obrotami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507086 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 co do skaczących obrotów .. to proponowałbym wprawdzić czy pojawiają się wahania ciśnienia w railu .. sprawdzic wartości na przepustnicy .. dawkowanie wtryskiwaczy .. to częsty problem w tym silniku; moze warto byłoby przeprowadzić nauke pompy i nauke SQL (small quantity learning) lub wymiana SCV zawór dawkowania na pompie paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszekf Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Kolego ja bym obstawiał alternator ja u siebie mam identycznie jak odpale auto to chwile zanim altek zacznie ładowac to oswietlenie nie miga a pożniej jest dokładnie jak u ciebie i nie wazne ile sie jezdzi (laduje) problem nie znika, moze migotanie jest troszke mniejsze u mnie ladowanie lata od 13.8do 14.6 ,wydaje mi sie ze to wina regulatora napiecia jak dojdziesz co było u ciebie to napisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxwwy Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Gawlak cały czas to u mnie występuje nie ważne ile czasu samochód chodzi, cały czas to się dzieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 podpowiedzi masz juz wyzej obstawiam podobnie dobrze sprawdzic alternator i polaczenia mas przewodow klemy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 co do skaczących obrotów .. to proponowałbym wprawdzić czy pojawiają się wahania ciśnienia w railu .. sprawdzic wartości na przepustnicy .. dawkowanie wtryskiwaczy .. to częsty problem w tym silniku; moze warto byłoby przeprowadzić nauke pompy i nauke SQL (small quantity learning) lub wymiana SCV zawór dawkowania na pompie paliwa. Skoro obroty falują to jak może nie zmieniać się ciśnienie w szynie? To oczywiste, że będą wahania. Pogratulować wymiany zaworu SCV w pompie Boscha. Tam zawory psują się w stosunku 1:100 (Bosch-Denso). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/#findComment-507252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.