Gość grzes08 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Skoro obroty falują to jak może nie zmieniać się ciśnienie w szynie? To oczywiste, że będą wahania. Pogratulować wymiany zaworu SCV w pompie Boscha. Tam zawory psują się w stosunku 1:100 (Bosch-Denso). Ale nie wiesz .. czy falowanie jest skutkiem czy przyczyną skoków ciśnienia w railu .. nieprawdaż? A skąd wiesz, że to nie przyczyna? Cisnienie się waha i dlatego skaczą obroty .. nie może być takiego scenariusza? co nie oznacza, że sie nie psują .. choć prawdą jest co napisałeś. Ale jak zauwazyłeś (albo i nie) to nie pierwsza czynność jaką poleciłem. A prawdę mówiąc .. nie dojrzałem, że to silnik 100KM; ale nasuneło mi sie jeszcze kilka rzeczy, które mogą powodować falowanie obrotów .. przepustnica, zawór EGR, i oczywiscie wtryskiwacze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-507473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Ale nie wiesz .. czy falowanie jest skutkiem czy przyczyną skoków ciśnienia w railu .. nieprawdaż? A skąd wiesz, że to nie przyczyna? Cisnienie się waha i dlatego skaczą obroty .. nie może być takiego scenariusza? co nie oznacza, że sie nie psują .. choć prawdą jest co napisałeś. Ale jak zauwazyłeś (albo i nie) to nie pierwsza czynność jaką poleciłem. A prawdę mówiąc .. nie dojrzałem, że to silnik 100KM; ale nasuneło mi sie jeszcze kilka rzeczy, które mogą powodować falowanie obrotów .. przepustnica, zawór EGR, i oczywiscie wtryskiwacze. Wiem, bo 50% aut z silnikami Isuzu ma ten sam problem, począwszy od AG. Winowajcą są dosyć delikatne a przy tym znacznie obciążone alternatory Hitachi. Wielu użytkowników nie zauważa problemu falowania, czasem dochodzi migotanie podświetlenia. Napięcie ładowania zawsze jest prawidłowe i wielu mechaników twierdzi przez to, że alternator jest w porządku. Jak żyję nie spotkałem problemu z przepustnicą, EGRy się brudzą, czyszczenie zawsze pomaga, gdyż ich konstrukcja jest zupełnie inna i przemyślana w stosunku do badziewnych silników fiatowskich. Wtryski to oddzielna historia, lecz zwykle dochodzą inne objawy, tu użytkownik nic o nich nie pisze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-509014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszekf Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ale nie wiesz .. czy falowanie jest skutkiem czy przyczyną skoków ciśnienia w railu .. nieprawdaż? A skąd wiesz, że to nie przyczyna? Cisnienie się waha i dlatego skaczą obroty .. nie może być takiego scenariusza? co nie oznacza, że sie nie psują .. choć prawdą jest co napisałeś. Ale jak zauwazyłeś (albo i nie) to nie pierwsza czynność jaką poleciłem. A prawdę mówiąc .. nie dojrzałem, że to silnik 100KM; ale nasuneło mi sie jeszcze kilka rzeczy, które mogą powodować falowanie obrotów .. przepustnica, zawór EGR, i oczywiscie wtryskiwacze. Kolego rostex przy takim migotaniu podswietlenia co bys obstawiał ze jest uszkodzone moim zdaniem to regulator bo jakby diody to by było słabe ładowanie lub wcale?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-509551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Te alternatory faktycznie awaryjne w tych silnikach(u mnie tez był naprawiany).Zobserwowałem tez dziwną rzecz u siebie kiedy włacza sie swiatła awyryjne ma to wpływ na prace silnika!Nieznacznie ale faluje!Po wyłaczeniu pracuje równo.Nigdy nie miałem czegos takiego w zadnym innym samochodzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-509561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Diody prostownicze. Edytowane 21 Listopada 2013 przez rostex   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-509565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Wiem, bo 50% aut z silnikami Isuzu ma ten sam problem, począwszy od AG. Winowajcą są dosyć delikatne a przy tym znacznie obciążone alternatory Hitachi. Wielu użytkowników nie zauważa problemu falowania, czasem dochodzi migotanie podświetlenia. Napięcie ładowania zawsze jest prawidłowe i wielu mechaników twierdzi przez to, że alternator jest w porządku. Jak żyję nie spotkałem problemu z przepustnicą, EGRy się brudzą, czyszczenie zawsze pomaga, gdyż ich konstrukcja jest zupełnie inna i przemyślana w stosunku do badziewnych silników fiatowskich. Wtryski to oddzielna historia, lecz zwykle dochodzą inne objawy, tu użytkownik nic o nich nie pisze. problem z alternatorami znam .. ale niekoniecznie musi to powodować falowanie obrotów. nie wiem ale jeszcze chyba albo krótko zyjesz albo mało widziałeś, że nie miałes problemu z przepustnicą .. na poczatku produkcji rozwalały sie zderzaki plastikowe, bo za szybko spadało napięcie. Czyszczenie zazwyczaj pomaga, ale jak wytra się ściezki na cewce to niewiele jesteś w stanie zrobić ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-509606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WirLiebe Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Wirnik alternatora....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-525935 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość golden2912 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Wiem, bo 50% aut z silnikami Isuzu ma ten sam problem, począwszy od AG. Winowajcą są dosyć delikatne a przy tym znacznie obciążone alternatory Hitachi. Wielu użytkowników nie zauważa problemu falowania, czasem dochodzi migotanie podświetlenia. Napięcie ładowania zawsze jest prawidłowe i wielu mechaników twierdzi przez to, że alternator jest w porządku. Jak żyję nie spotkałem problemu z przepustnicą, EGRy się brudzą, czyszczenie zawsze pomaga, gdyż ich konstrukcja jest zupełnie inna i przemyślana w stosunku do badziewnych silników fiatowskich. Wtryski to oddzielna historia, lecz zwykle dochodzą inne objawy, tu użytkownik nic o nich nie pisze. ha! mi ostatnio padla przepustnica przy przebiegu 172k km ! takze zdaza sie taki maly off top   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-525938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 zdarza się, zdarza ... i to nie tylko przy tak dużych przebiegach .. ogólnie z tymi częsciami jest spokój na rynku, ale od czasu do czasu coś wyskooczy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-525952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszekf Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Witam Posiadam Opla Astre 1.7 CDTI z 2004 Roku W nadwoziu kombi. W ostatnim czasie zaczoły mi się z nim problemy na początku zabrakło ładowania do wymany poszedł alternator następnie okazało się że Akumulator nie nadaje się już do niczego, więc również go wymieniłem. Lecz dalej pojawiają się problemy 2 z nich których w żaden sposób nie potrafię zdiagnozować. Nie mam pojęcia o co chodzi. Postaram się to opisać jak mogę. Gdy Samochód odpalam startuje on normalnie lecz światełka. takie jak na podsófitce czy w bagażniku zaczynają mrygać nie do końca gasną lecz świecą tracą na mocy przygasają potem znów mocno świecą. Następnym problemem są obroty silnika gdy samochód stoi zaparkowany wskazówka obrotów jaki praca silnika skacze słychać to że najpierw obroty są wyżej potem niżej tak samo wskazówka opuszcza się delikatnie potem podnosi. Wszystko starałem się uchwyćic na filmiku poniżej by ułatwić zrozumienie mojego problemu. http://www.youtube.com/watch?v=9ATnS95dd-I&feature=youtu.be Mam nadzieję że państwo mi pomogą. Pozdrawiam :-) Kolego napisz jeśli uporałeś sie z opisywanym problemem ja mam coś podobnego daltego jestem ciekaw jak to się skończyło u ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/64449-problem-opel-astra-iii-17-cdti-skacz%C4%85ce-obroty-mrygaj%C4%85ce-%C5%9Bwiat%C5%82%C4%85/page/2/#findComment-528222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.