Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

Skoro obroty falują to jak może nie zmieniać się ciśnienie w szynie? To oczywiste, że będą wahania.

Pogratulować wymiany zaworu SCV w pompie Boscha. Tam zawory psują się w stosunku 1:100 (Bosch-Denso).

Ale nie wiesz .. czy falowanie jest skutkiem czy przyczyną skoków ciśnienia w railu .. nieprawdaż? A skąd wiesz, że to nie przyczyna? Cisnienie się waha i dlatego skaczą obroty .. nie może być takiego scenariusza?

 

co nie oznacza, że sie nie psują .. choć prawdą jest co napisałeś. Ale jak zauwazyłeś (albo i nie) to nie pierwsza czynność jaką poleciłem.

A prawdę mówiąc .. nie dojrzałem, że to silnik 100KM; ale nasuneło mi sie jeszcze kilka rzeczy, które mogą powodować falowanie obrotów .. przepustnica, zawór EGR, i oczywiscie wtryskiwacze.

 

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ale nie wiesz .. czy falowanie jest skutkiem czy przyczyną skoków ciśnienia w railu .. nieprawdaż? A skąd wiesz, że to nie przyczyna? Cisnienie się waha i dlatego skaczą obroty .. nie może być takiego scenariusza?

 

co nie oznacza, że sie nie psują .. choć prawdą jest co napisałeś. Ale jak zauwazyłeś (albo i nie) to nie pierwsza czynność jaką poleciłem.

A prawdę mówiąc .. nie dojrzałem, że to silnik 100KM; ale nasuneło mi sie jeszcze kilka rzeczy, które mogą powodować falowanie obrotów .. przepustnica, zawór EGR, i oczywiscie wtryskiwacze.

 

Wiem, bo 50% aut z silnikami Isuzu ma ten sam problem, począwszy od AG. Winowajcą są dosyć delikatne a przy tym znacznie obciążone alternatory Hitachi. Wielu użytkowników nie zauważa problemu falowania, czasem dochodzi migotanie podświetlenia. Napięcie ładowania zawsze jest prawidłowe i wielu mechaników twierdzi przez to, że alternator jest w porządku.

Jak żyję nie spotkałem problemu z przepustnicą, EGRy się brudzą, czyszczenie zawsze pomaga, gdyż ich konstrukcja jest zupełnie inna i przemyślana w stosunku do badziewnych silników fiatowskich. Wtryski to oddzielna historia, lecz zwykle dochodzą inne objawy, tu użytkownik nic o nich nie pisze.

 

Gość mariuszekf

Ale nie wiesz .. czy falowanie jest skutkiem czy przyczyną skoków ciśnienia w railu .. nieprawdaż? A skąd wiesz, że to nie przyczyna? Cisnienie się waha i dlatego skaczą obroty .. nie może być takiego scenariusza?

 

co nie oznacza, że sie nie psują .. choć prawdą jest co napisałeś. Ale jak zauwazyłeś (albo i nie) to nie pierwsza czynność jaką poleciłem.

A prawdę mówiąc .. nie dojrzałem, że to silnik 100KM; ale nasuneło mi sie jeszcze kilka rzeczy, które mogą powodować falowanie obrotów .. przepustnica, zawór EGR, i oczywiscie wtryskiwacze.

Kolego rostex przy takim migotaniu podswietlenia co bys obstawiał ze jest uszkodzone moim zdaniem to regulator bo jakby diody to by było słabe ładowanie lub wcale?

 

Te alternatory faktycznie awaryjne w tych silnikach(u mnie tez był naprawiany).Zobserwowałem tez dziwną rzecz u siebie kiedy włacza sie swiatła awyryjne ma to wpływ na prace silnika!Nieznacznie ale faluje!Po wyłaczeniu pracuje równo.Nigdy nie miałem czegos takiego w zadnym innym samochodzie.

 

Diody prostownicze.

Edytowane przez rostex

 

 

 

Wiem, bo 50% aut z silnikami Isuzu ma ten sam problem, począwszy od AG. Winowajcą są dosyć delikatne a przy tym znacznie obciążone alternatory Hitachi. Wielu użytkowników nie zauważa problemu falowania, czasem dochodzi migotanie podświetlenia. Napięcie ładowania zawsze jest prawidłowe i wielu mechaników twierdzi przez to, że alternator jest w porządku. Jak żyję nie spotkałem problemu z przepustnicą, EGRy się brudzą, czyszczenie zawsze pomaga, gdyż ich konstrukcja jest zupełnie inna i przemyślana w stosunku do badziewnych silników fiatowskich. Wtryski to oddzielna historia, lecz zwykle dochodzą inne objawy, tu użytkownik nic o nich nie pisze.

 

problem z alternatorami znam .. ale niekoniecznie musi to powodować falowanie obrotów.

nie wiem ale jeszcze chyba albo krótko zyjesz albo mało widziałeś, że nie miałes problemu z przepustnicą .. na poczatku produkcji rozwalały sie zderzaki plastikowe, bo za szybko spadało napięcie.

Czyszczenie zazwyczaj pomaga, ale jak wytra się ściezki na cewce to niewiele jesteś w stanie zrobić ..:)

 

  • 2 miesiące temu...
Gość golden2912

 

Wiem, bo 50% aut z silnikami Isuzu ma ten sam problem, począwszy od AG. Winowajcą są dosyć delikatne a przy tym znacznie obciążone alternatory Hitachi. Wielu użytkowników nie zauważa problemu falowania, czasem dochodzi migotanie podświetlenia. Napięcie ładowania zawsze jest prawidłowe i wielu mechaników twierdzi przez to, że alternator jest w porządku.

Jak żyję nie spotkałem problemu z przepustnicą, EGRy się brudzą, czyszczenie zawsze pomaga, gdyż ich konstrukcja jest zupełnie inna i przemyślana w stosunku do badziewnych silników fiatowskich. Wtryski to oddzielna historia, lecz zwykle dochodzą inne objawy, tu użytkownik nic o nich nie pisze.

 

ha! mi ostatnio padla przepustnica przy przebiegu 172k km ! :D takze zdaza sie :P taki maly off top ;p

 

zdarza się, zdarza ... i to nie tylko przy tak dużych przebiegach .. ogólnie z tymi częsciami jest spokój na rynku, ale od czasu do czasu coś wyskooczy

 

  • 3 tygodnie później...
Gość mariuszekf

Witam Posiadam Opla Astre 1.7 CDTI z 2004 Roku W nadwoziu kombi. W ostatnim czasie zaczoły mi się z nim problemy na początku zabrakło ładowania do wymany poszedł alternator następnie okazało się że Akumulator nie nadaje się już do niczego, więc również go wymieniłem. Lecz dalej pojawiają się problemy 2 z nich których w żaden sposób nie potrafię zdiagnozować. Nie mam pojęcia o co chodzi.

 

Postaram się to opisać jak mogę.

Gdy Samochód odpalam startuje on normalnie lecz światełka. takie jak na podsófitce czy w bagażniku zaczynają mrygać nie do końca gasną lecz świecą tracą na mocy przygasają potem znów mocno świecą. Następnym problemem są obroty silnika gdy samochód stoi zaparkowany wskazówka obrotów jaki praca silnika skacze słychać to że najpierw obroty są wyżej potem niżej tak samo wskazówka opuszcza się delikatnie potem podnosi.

Wszystko starałem się uchwyćic na filmiku poniżej by ułatwić zrozumienie mojego problemu.

http://www.youtube.com/watch?v=9ATnS95dd-I&feature=youtu.be

 

Mam nadzieję że państwo mi pomogą. Pozdrawiam :-)

Kolego napisz jeśli uporałeś sie z opisywanym problemem ja mam coś podobnego daltego jestem ciekaw jak to się skończyło u ciebie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności