Gość KubaK Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam. Za długo z Corsą miałem spokój więc napiszę o nowym problemie. Otóż od jakiś 2 tygodni zdarzyło mi się ze 3 razy coś takiego, że auto odpaliło normalnie i po jakimś czasie jazdy czuć mocne jakby szarpnięcia silnika przy czym traci zupełnie moc i tak co chwila podszarpuje - coś jakby miał przerwy w dostawie paliwa lub coś podobnego. W momencie tego szarpania świruje też wskaźnik obrotów gdzie za każdym szarpnięciem spadają praktycznie do zera. Po takim szarpaniu zawsze zjeżdżałem gdzieś na pobocze i silnik dławiąc się coraz częściej po prostu gasł. Po kilku takich próbach coś mu się nagle samo naprawia i można jechac dalej. Dodam, że filtry wszystkie są niedawno wymieniane więc coś w stylu zapchany filtr paliwa odpada. Po podłączeniu do OP-COMa nie pokazuje żadnych błędów. Udało mi się też raz go podłączyć podczas takiego szarpania i w blokach pomiarowych wszystko wygląda w miarę ok włącznie z ciśnieniem na szynie CR. Spada jedynie odczyt obrotów i odczyt obrotów wałka do zera.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 dlatego w takim wypadku moje podejrzenie bedzie na czujnik walu korbowego,odpowiada za obroty silnika i za to jakie widzi ecu a wybiurcze dzialanie wskazywac moze na jego uszkodzenie ( uszkodzony ma takie objawy ze raz dziala raz nie dziala)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 To tez bedzie w pierwszej kolejnosci sprawdzane w najblizszych dniach bo tak jak teraz jezdzic sie nie da bo nie wiadomo kiedy silnik stanie. A czy znane sa moze jakies wartosci zeby zmierzyc multimetrem taki zdemontowany czujnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 opor 600-1200 omów mozesz zrobic pomiary multimetrem ale beda statyczne(w spoczynku) a uszkodzenie lubi sie ujawniac podczas pracy wiec chcacy sprawdzic dynamicznie to tylko oscyloskop   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Sprawa rozwiązana. Winny jak sądzono był czujnik obrotów wału. Na czujniku było sporo opiłków metalu i uszkodzenie jak by dostał odłamniem jakimś Pewnie po ostatniej awarii rozrusznika coś dostało się do przestrzeni sprzęgła i stąd te wszystkie problemy. Najważniejsze że do czujnika jest bardzo łatwe dojście w Corsie i nie trzeba żadnego kanału czy nawet garażu do jego wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) A ja od kilku dni w mojej CD 1,3 cdti 75KM mam problem tego typu, że w oczekiwaniu na zielone potrafi mi zgasnąć. Zdażyło się to już 3 razy w ciągu 3 dni. Brak jakichkolwiek błędów. Gdzie szukać problemu?? Edytowane 23 Listopada 2013 przez bania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.