Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Witam mam problem ze swoim opelkiem ... a mianowicie gdy silnik jest zimny i dluzej stoi to nie chce mi odpalic ... trza dlugo krecic , gazem operowac i ciezko jest go wogole zapalic ... podejzewam ze to moze byc problem z powrotem paliwa do zbiornika ... co o tym myslicie , poradzicie co mogl bym z tym zrobic ... z gory Dziekuje i pozdrawiam Ž   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 witam układ paliwowy się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika a w przewodach jest powietrze). Trzeba długo kręcić rozrusznikiem aby paliwo doszło do wtryskiwaczy i silnik zapalił. Sprawdzić przewody powrotne paliwa na wtryskach czy się nie pocą ewentualnie wymienić, połączenia z filtrem paliwa itd. powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 i sprawdź czy z pompy nie ma wycieków paliwa. mojemu ojcu tak wali z uszczelnień na pompie, że 5 minut chodzi a już z pół szklanki ropy na ziemi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 u mnie bylo podobnie długie kręcenie a raczej męczenie rozrusznika i okazalo sie że świece są lipne. Założyłem nowie i pali na dotyk zimny czy ciepły.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Witam. TEż mam problem z oplem fronterą 2.5tds 97r. Po postoju od 5 do 8godzin nie chce zapalić a jak zapali to po wielu trudach. Czasami po rozgrzaniu silnika ma nierówne obroty. Na rozgrzanym silniku pali normalnie. Wymieniłem w niej świece żarowe, wtryski, wtrysk sterujący, filtr powietrza, paliwa oraz zaworek od powrotu paliwa lecz to nie przyniosło to porządanego efektu. Pewien mechanik powiedział mi, że to wina sterownika w pompie paliwowej. Czy to możliwe? Wymiana sterownika kosztuje 2500zł Może ktoś z was miał taki problem proszę o pomoc. popr./DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wieslaw-w25 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 miałem taki sam problem z oplem , i sprzedałem ze stratą. niestety jest ponoc kilka przyczyn kłopotów z rozruchem w zimie. główny to przebieg - jeśli nie wiesz ile faktycznie vm ma przejechane to już nic może nie pomóc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.