Gość piotr_466 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Raczej się klemy nie grzeją. ale albo mi się wydaje że plusowa jest cieplejsza. Co jak się klemy grzeją?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Może skakać ładowanie.A klemę wymień.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Podobno sterownik silnika siada. i tak mi się wydaje. Kolega obecnie to samo przerabia w swojej zafirze, też mu falowały obroty. Sterownik w regeneracji, okaże się czy pomogło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr_466 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 to daj znać czy pomogło   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Na razie wielka kicha z naprawy, jedzie drugi sterownik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr_466 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 hadzii123 i jak sytuacja u kolegi się wyjaśniła z falowaniem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Fachowiec od regeneracji stwierdził że sterownik jest padnięty i przysłał mu "nowy", niestety przez to wywaliło mu czynnik z klimy bo sterownik nie obsługiwał wentylatorów. Błąd fachowca i elektryka który robił samochód. Obecnie jeździ na swoim ponoć nie sprawnym sterowniku który został od nowa zaprogramowany i odpięty został przepływomierz bo to on świrował. Nowy przepływomierz to majątek a używana to loteria, podłączył na próbę zamiennik i niestety zaczął szarpać. Obecnie śmiga z odpiętym przepływomierzem i szuka używanego ale sprawdzonego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr_466 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) u mnie pogorszenie nastąpiło. Falują obroty cały czas praktycznie w 90% wolnych obrotów, a do tego zaczęło auto gasnąć np.na światłach jak się stoi. w Poniedziałek zaczynam kolejny rajd poi mechanikach Edit: Na kompie wywaliło dwa błędy p1326 p1329 czyli Cylinder 1 oraz 4 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry Zamówiłem czujnik spalania stukowego może pomoże, a jak nie to trzeba zbadać kompresję bo podejżenie jest też uszczelki pod głowicą. Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez piotr_466   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr_466 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 No i OPEL - das auto kaput ! Coś klepać zaczęło i to nie były zawory Uszczelka pod głowicą wydmuchana , dwa tłoki pękły , pierścienie posypane przy demontażu okazał się jeszcze że ktoś grzebał przy czujniku od wałka rozrządu. zobaczymy jak złożą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.