Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dawno mnie tu nie było :) nic się nie psuło :)

dużo czytania ale chiałem opisać jak najwięcej szczegółów

 

miałem dziwny wyciek płynu chodzącego trudno do zlokalizowania nawet wyglądało tak jakby ciekło z pod uszczelki głowicy ( he dziwne ) lub z jakiś rurek blisko bloku silnika, nic tylko dolewałem i jeździłem i było wszystko było dobrze ale po długim postoju za każdym razem jak przychodziłem do auta była plama Borygo pod silnikiem. ale bez objawów opisanych poniżej.Więc postanowiłem wsypać uszczelniacz do wycieków płynu firmy RadSeal w momencie zaczął silnik nabierać temperatury ale moge się pocieszyć że już nie cieknie :\ ale silnik się grzeje

 

więc

olej spoko czarny poziom oleju ok przed i po wysypaniu uszczelniacza

płyn w zbiorniczku nie ma plam oleju raczej nie śmierdzi spalinami przed i po

silnik pracuje odpala normalnie przed i po

zero kopcenia na biało przed i po

 

róznica

silnik się przegrzewa ale jest to do opanowania tylko dzięki ogrzewaniu kabiny ;\ !!!!! wentylator nie daje rady !!!!

chłodnica noo raz zmna raz lekko ciepła kilka razy sprawdzałem

wąż górny idący od termostatu do chłodnicy napięty "twardy" ciepły a wąż dolny raczej ciepły luźny giętki

 

i tu jest pytanie twarde węze spuchnięte to uszczelka pod głowicą ale ja mam tylko ten jeden górny w chodnicy przy nacikaniu na oba wężę jest wyczuwalny przepływ ale może nie wystarczający? i czy ten uszczelniacz mógł zapchać tak wielką chłodnice!!!! tam jest zaledzie kilka łyżeczek proszku

chłodnice wymienie około 170zł ale nie chce wymieniać bez sensu jeśli to uszczelka lub sama głowica

aha wymieniona była pompa wody bo mechanik też nie mógł ustalić wycieku i stwierdził że to z niej nie pomogło

narazie jak jeżdże trochę dalej ratuje się ogrzewanie kabiny :(

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65312-ch%C5%82odnica-czy-g%C5%82owica/
Udostępnij na innych stronach

no wiem ale jak pisałem w cześniej wymieniłem już pompe wody z tego wyinika że dobrą pompe wody nie stać mnie na eksperymenty typu to a może tamto zaraz mi powiedzą a może jeśli nie pompa wody to termostat a może chłodnica albo peknięta głowica lub sama uszczelka pod głowicą lub blok do planowania bo co jeszcze ..

Edytowane przez Seti

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65312-ch%C5%82odnica-czy-g%C5%82owica/#findComment-515547
Udostępnij na innych stronach

Jezeli codziennie rano była plama od płynu chłodzącego, to wiadomo że nie jest winna uszczelka pod głowicą, natomiast jak obecnie silnik będzie ci się non stop ostro grzał to w końcu uszczelkę zajeździsz na własne życzenie.

 

Chłodnica mogła być lekko nieszczelna a do tego z racji wieku i przebiegu mogła być zakamieniona, po wsypaniu tego świństwa do uszczelnień mogło ją skutecznie zatkać do końca..

 

Zdejmij pasek i sprawdź czy na pompie wody nie ma luzu, choć jak była zmieniana to będzie ok

 

Acha uszczelniacz to jest rozwiązanie bardziej tymczasowe żeby dało się kontynuować podróż i nie zastapi naprawy normalnej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65312-ch%C5%82odnica-czy-g%C5%82owica/#findComment-515561
Udostępnij na innych stronach

fack idą bąbelki powietrza w zbiorniczku i woda tam dość mocno pracuje nie pamiętam czy tak było w cześniej przy zapalonym silniku sam już nie wiem czy to normalne :?: więc chyba jednak UPG

 

 

Jezeli codziennie rano była plama od płynu chłodzącego, to wiadomo że nie jest winna uszczelka pod głowicą, natomiast jak obecnie silnik będzie ci się non stop ostro grzał to w końcu uszczelkę zajeździsz na własne życzenie.

nie dopuszczam do przegrzewania zbijam ogrzewaniem kabiny wystarczy na 2 poziom i spada z 95 na 90 a tyle zawsze ma

Edytowane przez Seti

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65312-ch%C5%82odnica-czy-g%C5%82owica/#findComment-515654
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bulgocze płyn w zbiorniczku to może się przegrzewać, jedź do warsztatu i niech sprawdzą czy nie ma spalin w płynie, takie sprawdzenie trwa chwilkę....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65312-ch%C5%82odnica-czy-g%C5%82owica/#findComment-515679
Udostępnij na innych stronach

Jezeli codziennie rano była plama od płynu chłodzącego, to wiadomo że nie jest winna uszczelka pod głowicą

 

Otoz kolego mylisz sie. Wystarczy, ze spaliny ida w uklad chlodzenia i robia duze cisnienie. Uklad gdzies sie rozszczelnia i.... plama.

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65312-ch%C5%82odnica-czy-g%C5%82owica/#findComment-515751
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności