Gość GronekGnk Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) kupiłem corsę,. Idzie do 3 tys obrotów i za muła. gruszka, turbina przewody filtr paliwa powietrza co padło , nie wydaje mi się że przy tym przebiegu 38 tys padła turbina ... jeździła tą maszyną dziewczyna przez 3 lata 15 tys i to po mieście ... samochód rozpędza się do 120-130 km/hpsjest power np na 2 biegu, przeciągam na 3 i nagle 2.8 tys tak jakby przerwało załącza się kluczyk (serwis chyba) ... hm...? i znowu niema turbo przeczytałem gdzieś że to może być czujnik ciśnienia doładowania ? Edytowane 19 Stycznia 2014 przez GronekGnk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zieger Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 W EGR też trzeba by zaglądnąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-518971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 To jest kolejny temat o tym samym problemie. Nie wiem co z tymi silnikami jest ale ..., dodatkowo nikt nie zakończył sprawy pisząc co było przyczyną. Podpowiedzi są takie że EGR, że DPF. Ja mam 76000, nie mam DPF a nie wierzę że EGR się przyciął przy tym przebiegu. Autor wątku pisze że ma jeszcze mniejszy przebieg. Filtr zgodzę się ale są wtedy inne objawy, tak myślę. Auto na 1 i 2 jedzie bardzo dobrze a na kolejnych biegach przechodzi w tryb awaryjny. Może w końcu ktoś by napisał co zrobił z tym problemem !? Czyżby nie było rady na to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-520762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 (edytowane) Powinieneś jechać na kompa, ale wygląda mi to na nieszczelność w układzie dolotowym. Posprawdzaj wszystkie rurki i przewody od filtra powietrza i turbiny. Były przypadki, że i przy takim przebiegu turbo padało. Edytowane 28 Stycznia 2014 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-520845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Panowie tu nie ma co pisać. Wszedł na forum, napisał jeden temat, nie raczył nawet odpowiedzieć i więcej go tu nie widziano....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-520847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorbs Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 turbina przeładowuje miałem to samo. Wężyki podciśnienia miałem ok ale zacinał się zawór podciśnienia. Nowy oryginał na allegro 150 zł załatwił problem od reki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-523760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) No tak, tylko że zawór będzie przy turbo z zmienną geometrią a przy zwykłej nie ma go. Mnie akurat to nie dotyczy, mamwersje słabszą. Ale dobrze że napisales. No chyba że się mylę. Edytowane 9 Lutego 2014 przez TomekCorsa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-523762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek1aa Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 u mnie był problem z zaworem upustowym ciśnienie z turbiny poprostu się zapiekł i gruszka nie mogła go otwożyć czyszczenie pomogło już 2 lata bez problemów przebieg 215 tyś 1,3 cdti 75 km bez dpf   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-530054 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) Błąd auta z kluczykiem w tych silnikach przy wyżej wymienionych objawach i potwierdzeniem komputera, że jest przeładowanie itp to niestety ale częsta zabawa. Według mnie powinno się zacząć od sprawdzenia całego dolotu, wszystkich przewodów, wyczyszczenia czujnika w kolektorze, wyczyszczenia bądź podmianki zaworu turbiny i popsikanie środkiem np.: do czyszczenia gaźników ramienia od turbo. To są najczęstsze objawy. Czyszczenie samego czujnika w kolektorze wykonuje przynajmniej raz do roku. W innym temacie napisałem co i jak i właśnie tam widać jak wygląda czujnik po niecałym rocznym przebiegu 20tys. km. No niestety ale taki urok tego auta, że trzeba to wszystko czyścić. Od razu powinno się wyczyścić kolektor i EGR. Porządnie obejrzeć cały układ, intercooler, przewody, wystarczy mała nieszczelność i będzie lipa. Edytowane 21 Marca 2014 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-530077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sq7ofd Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 U mnie było podobnie. Stanęła turbinka. Chwila u mechanika z jakimś żelastwem z ręku i już lata jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65636-corsa-d-13-zamula-dlugo-sta%C5%82/#findComment-544944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.