Skocz do zawartości

Corsa d 1.3 zamula dlugo stał


Gość GronekGnk

Rekomendowane odpowiedzi

kupiłem corsę,. Idzie do 3 tys obrotów i za muła. gruszka, turbina przewody filtr paliwa powietrza co padło , nie wydaje mi się że przy tym przebiegu 38 tys padła turbina ... jeździła tą maszyną dziewczyna przez 3 lata 15 tys i to po mieście ... samochód rozpędza się do 120-130 km/h

ps

jest power np na 2 biegu, przeciągam na 3 i nagle 2.8 tys tak jakby przerwało załącza się kluczyk (serwis chyba) ... hm...? i znowu niema turbo

 

przeczytałem gdzieś że to może być czujnik ciśnienia doładowania ?

Edytowane przez GronekGnk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy filtr dpf był wypalany regularnie? Podejrzewam ze nie i jest zapchany.

 

Zrób diagnostykę.

Edytowane przez bad
nie wiem czy piszesz na telefonie, ale staraj się pisać poprawnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TomekCorsa

To jest kolejny temat o tym samym problemie. Nie wiem co z tymi silnikami jest ale ..., dodatkowo nikt nie zakończył sprawy pisząc co było przyczyną. Podpowiedzi są takie że EGR, że DPF. Ja mam 76000, nie mam DPF a nie wierzę że EGR się przyciął przy tym przebiegu. Autor wątku pisze że ma jeszcze mniejszy przebieg. Filtr zgodzę się ale są wtedy inne objawy, tak myślę. Auto na 1 i 2 jedzie bardzo dobrze a na kolejnych biegach przechodzi w tryb awaryjny. Może w końcu ktoś by napisał co zrobił z tym problemem !? Czyżby nie było rady na to :tak:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś jechać na kompa, ale wygląda mi to na nieszczelność w układzie dolotowym. Posprawdzaj wszystkie rurki i przewody od filtra powietrza i turbiny. Były przypadki, że i przy takim przebiegu turbo padało.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość gregorbs

turbina przeładowuje miałem to samo. Wężyki podciśnienia miałem ok ale zacinał się zawór podciśnienia. Nowy oryginał na allegro 150 zł załatwił problem od reki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TomekCorsa

No tak, tylko że zawór będzie przy turbo z zmienną geometrią a przy zwykłej nie ma go. Mnie akurat to nie dotyczy, mamwersje słabszą. Ale dobrze że napisales.

No chyba że się mylę.

Edytowane przez TomekCorsa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Krzysiek1aa

u mnie był problem z zaworem upustowym ciśnienie z turbiny poprostu się zapiekł i gruszka nie mogła go otwożyć czyszczenie pomogło już 2 lata bez problemów przebieg 215 tyś 1,3 cdti 75 km bez dpf

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd auta z kluczykiem w tych silnikach przy wyżej wymienionych objawach i potwierdzeniem komputera, że jest przeładowanie itp to niestety ale częsta zabawa. Według mnie powinno się zacząć od sprawdzenia całego dolotu, wszystkich przewodów, wyczyszczenia czujnika w kolektorze, wyczyszczenia bądź podmianki zaworu turbiny i popsikanie środkiem np.: do czyszczenia gaźników ramienia od turbo. To są najczęstsze objawy. Czyszczenie samego czujnika w kolektorze wykonuje przynajmniej raz do roku. W innym temacie napisałem co i jak i właśnie tam widać jak wygląda czujnik po niecałym rocznym przebiegu 20tys. km. No niestety ale taki urok tego auta, że trzeba to wszystko czyścić. Od razu powinno się wyczyścić kolektor i EGR. Porządnie obejrzeć cały układ, intercooler, przewody, wystarczy mała nieszczelność i będzie lipa.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności