Gość MatNowy Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam. Mam problem jak napisałem w temacie z nawiewem. Nawiew w ogóle nie działa na żadnym biegu. Nie działa również klimatyzacja. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i żaden nie jest przepalony. Bardzo proszę o jakieś rady, jak rozwiązać ten problem. Z góry dziękuje i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 (edytowane) wiecej szczegolow klimatronic? sprezarka sie nie wlaczy? czy tylko nie dmucha? w manualu niesprawny rezystor to pierwsze po silniku co moglo pasc a w klimatroniku to moze byc cos w rodzaju tzw jeza jak w bmw ale pewny nie jestem Edytowane 24 Stycznia 2014 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatNowy Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dziekuję za odpowiedź. Jest to klimatronik. Po prostu nic nie słychac ani nie leci powietrze.A nie wiem czy wlącza sie sprężarka. Jak to sprawdzic? A co z tym jezem? Co to jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jgrzegorz Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 O ile się nie mylę,to kolega myślał o czymś takim: http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmuchawy-opel-astra-g-h-zafira-i3874506056.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drahe Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dziekuję za odpowiedź. Jest to klimatronik. Po prostu nic nie słychac ani nie leci powietrze.A nie wiem czy wlącza sie sprężarka. Jak to sprawdzic? A co z tym jezem? Co to jest? Też jeż to elektroniczny regulator prędkości wentylatora.I prawdopodobnie w twoim przypadku on jest winny za brak nadmuchu.Sprężarka nie załączy się w temperaturze poniżej -4 stopni.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Może być też tradycyjny http://www.allegromat.pl/aukcja152072 na oporach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatNowy Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Też jeż to elektroniczny regulator prędkości wentylatora.I prawdopodobnie w twoim przypadku on jest winny za brak nadmuchu.Sprężarka nie załączy się w temperaturze poniżej -4 stopni. A gdzie znajduje się ten regulator? I czy wymienię to samemu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 (edytowane) zerknij do tego tematu http://forum.opel24.com/topic/65683-rezystor-dmuchawy-astra-h/ edit tylko że jak jest uszkodzony rezystor to dmuchawa chodzi na najwyższym biegu. Edytowane 24 Stycznia 2014 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 A ja bym proponował jeszcze sprawdzić jedną ważną "rzecz". Część obwodów w tym aucie zabezpieczona jest opórcz bezpiecznika dodatkowo w sterowniku. Jeśli pojawiła się jakaś anomalia (zwarcie itp.) to sterownik w celu uniknięcia uszkodzenia unieruchamia dany obwód. Powinno się to objawić błędem w danym sterowniku. Czasem jednak tak nie jest (sprawdzone na moim przykładzie walki z niedziałającymi wycieraczkami - brak błędów). Do momentu odłączenia klem z aku (na ok pół godziny najbezpieczniej) układ ten będzie wyłączony. Po ponownym uruchomieniu (nawet gdy występuje zwarcie lub inna usterka) to przez chwilkę powinno być coś słychać i znowu wyłaczy obwód. Musisz też dotrzeć do schematu zasilania obwodu by sprawdzić przekaźniki i bezpieczniki czy napewno przewodzą i są sprawne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jgrzegorz Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 (edytowane) Teraz sobie przypomniałem.Kiedyś tez miałem podobne objawy i musiałem wymienić cały UEC,dlatego ze na 8 przekazniku coś nie było w porządku (juz dokładnie nie pamietam co). Edytowane 24 Stycznia 2014 przez jgrzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.