Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z ładowaniem.skacze napięcie w ładowaniu czasem jest dobrze ok 14.85 a czasami potrafi spasc ponizej 10.myślałem że to szczotki regulator lub diody ale wstawiłem już 3 alternator {używane} i w każdym jest to samo

ktos może zna przyczyne,prosze pisac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoki napięcia mogą być spowodowane wadliwym regulatorem napięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym mierzysz to ładowanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mierze miernikiem.tez myślałem że regulator lub diody ale wstawialem drugi alternator który dzialał w drugim samochodzie i dalej to samo.nastepnie kupiłem na szrocie i też to samo.każdy by mial ta samą wade?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Puść dodatkowy przewód z alternatora do aku z sprawdź ładowanie.O ile pamiętam to z altka przewód leci do rozrusznika i dalej do aku.

 

I zmierz ile masz na samym aku.Na jaki pasek masz alternator???

Edytowane przez bad
usunąłem zbędny cytat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak własnie leci.przez rozrusznik.sprawdzałem przy altelnatorze i jest troche wiecej czasami a czasem tak samo.nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale czasami po nocy aku jest całkiem padniete.a nieraz po kilku dniach normalnie odpala.czytałem że na przewodzie wzbudzającym jest jakaś żarówka i to może być wada.w calibrze jest coś takiego?i gdze to jest?sprawdze jeszcze raz tak jak pisałeś i jutro napisze dokładnie jakie były pomiary napięcia

pasek mam wąski


Czym mierzysz to ładowanie ?

miernikiem mierze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak własnie leci.przez rozrusznik.sprawdzałem przy altelnatorze i jest troche wiecej czasami a czasem tak samo.nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale czasami po nocy aku jest całkiem padniete.a nieraz po kilku dniach normalnie odpala.czytałem że na przewodzie wzbudzającym jest jakaś żarówka i to może być wada.w calibrze jest coś takiego?i gdze to jest?sprawdze jeszcze raz tak jak pisałeś i jutro napisze dokładnie jakie były pomiary napięcia

pasek mam wąski

Jeśli nie świeci sie kontrolka ładowania na liczniku to ładowanie będzie jak wzbudzisz alternator (przegazówka powyżej 3000obr/min).Jeśli jest to ładuje po odpaleniu.Jeszcze jedno,masa do alternatora w jakim jest stanie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie świeci sie kontrolka ładowania na liczniku to ładowanie będzie jak wzbudzisz alternator (przegazówka powyżej 3000obr/min).Jeśli jest to ładuje po odpaleniu.Jeszcze jedno,masa do alternatora w jakim jest stanie???

przewud od masy wymieniałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeden juz zamknalem

zamykam i ten

o problemach z ladowaniem

juz nie raz walczono na forum !!!

zacznij kolejny temat to zablokuje pisanie !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.