Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 witam mam korse b 1.4 silnik c14nz , mam problem po odpaleniu zimnego silnika z obrotami, autko odpala bez problemu jednak nie wchodzi odrazu na wyzsze obroty , tylko zaczyna szarpac silnikiem , problem ustaje jak przegazuje pare razy jednak gdy gazuje slychac ze silnik cos nie tak pracuje nie wchodzi plynnie na obroty > po takiem przegazowaniu silnik lapie obroty i juz wszystko jest ok , nie ma za wysokich ani za niskich, i wchodzi plynnie na obroty. Gdy silnik jest juz cieply problemu wogole nie ma odpala ladnie przez chwile pochodzi na wyzszych obrotach i powoli ladnie zejdzie. Gdy odpale go pare razy i nie przegazuje a on wkoncu sam zgasnie zaczyna mrugac kontrolka silnika. Wymienilem juz swiece , czujnik temperatury i silnik krokowy nic to nie dalo. Zauwazylem jeszce ze gdy jest zimny to z tlumnika z tylu wypluwa cos w stylu sadzy (takich jak w kominie domowym tylko ze troche bardziej wilgotne). Autko ma tez instalacle gazowa ale na gaz przelacza sie dopiero po rozgrzaniu i chodzi plynnie. prosze powiedzcie co jeszcze moge zrobic??? [ Dodano: Sro Gru 05, 2007 18:33 ] a moze to cos ze ssaniem tylko nie mam pojecia na jakiej zasadzie to tam dzila i gdzie go szukac???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 a jak sonda?? błedy zczytaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 sonda ok bo zakladalem gaz i musieli mi sprawdzic. bledow nie ma bo caly czas mroga kod 12 rozpoczecie diagnostyki. Sprawdzilem wszystkie czyjniki i moje obawy budzi czujnik polozenia przepustnicy gdyz wartosci troche przekraczaja normy na stykach ai b 9,25k a zakres jest od 4-9. Na stykach b i c przy otwartej przepustnicy 9,97k zakres od 5-10 . Na stykach b i c przy zamknietej przpustnicy 2.7k a zakres 1-3. Tak wiec troche wygorowane wyniki czy to moze byc to ?? i jeszce jedno czy jesli bedzie cos nie tak z zaplonem to moze miec problem z odpaleniem a pozniej juz wszystko bedzie ok???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opelek16 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Witam opelowiczow. Dzis mialem taki przypadek, ze odpalilem zimny silnik a on wskaczyl na duze obroty(nie wiem jakie bo nie mam obrotomierza wiec na sluch) utrzymywal sie tak az do czasu kiedy ruszylem. Zawsze przed ruszeniem odczekuje pare minut i wlasnie te pare minut mial duze obroty. Pozniej na rozgrzanym silniku odpalalem i nie zaobserwowalem duzych obrotow na jalowym. Co moze byc?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korba Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Zacięła Ci się linka , prawdopodobnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 1.4 silnik c14nz , mam problem po odpaleniu zimnego silnika z obrotami Weź jakiś spryskiwacz i po odpaleniu pryśnij wodą po przewodach na świece . Jak nie będzie żadnego iskrzenia to możesz wyciągnąć filtr powietrza i go przedmuchać sprężonym powietrzem . Jednak spróbuj zczytać błędy - jest w poradach opisane jak to zrobić - na pewno będzie łatwiej .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.