Gość Scream Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam, szukam pomocy! jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Mam problem ze swoją cosiarką, (benzyna 1.4, zamontowane LPG) Problem polega na tym, że przy staniu w korku, na światłach szybko dochodzi do wysokiej temperatury ponad 100 C. w trasie nie ma z tym problemów. przy jeździe na LPG przy wysokiej temperaturze, skaczą obroty i i auto nie jedzie, przy przełączeniu na benzynę auto jedzie normalnie. Niepokoi mnie ta bardzo wysoka temperatura przy staniu w korku ponad 100 C, płyn w chłodnicy Ok, nie załącza się wiatrak na chłodnicy. co może być przyczyną, niedługo powyrywam sobie włosy..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaal Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Obstawiałbym albo padnięty wiatrak,albo czujnik który go załącza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 (edytowane) Poszukaj na chłodnicy termowłacznik odepnij kostke zmostkuj i powinien załączyc sie wentylator.Jezeli sie załaczy to winny termowłacznik wyglada tak http://www.opel-shop.pl/product_info.php?cPath=161_286&products_id=1320 Jezeli po zmostkowaniu wentylator sie nie załaczy to wiadomo wina wentylatora W astrze f tak jest w corsie b zapewne podobnie Edytowane 3 Lutego 2014 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 nie załącza się wiatrak na chłodnicy. tu masz powod grzania sprawdzic na krotko czy dziala a reszte opisywanio juz na forum moze to przekaznik moze bezpiecznik a moze czujnik ktory zalacza wentylator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scream Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Poszukaj na chłodnicy termowłacznik odepnij kostke zmostkuj i powinien załączyc sie wentylator. gdzie znajduję się ten termowłącznik, i w jaki sposób zmostkować kostkę? ( nigdy tego nie robiłem i jestem zielony w tych tematach). Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) Scream stojac przedem do auta szukaj po lewej(od paszażera) stronie na dole z boku chłodnicy.Jezli uda Ci sie namierzyc wyjmic wtyczke powinna byc dwupinowa i nalezy płaczyc np zwykłym np przewodem zamknac obwód i sprawdzyc czy wentylator ruszy. nie wiem dokładnie czy w corsie tak jest ale skoro dostepny termowłacznik to musi byc podobnie.Ja w astrze f wymieniałem kilka razy u siebie tez nawet raz Edytowane 4 Lutego 2014 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scream Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 możecie polecić jakąś osobie w okolicach Wrocławia, która wykona taką naprawę? ja nie mam możliwości i pewnie sobie nie poradzę. oczywiście zapłacę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) Kolego to prosta sprawa tu masz zdjecie http://tablica.pl/oferta/opel-corsa-b-1-4-96r-chlodnica-wentylator-CID5-ID4Gvj7.html termowłacznik jest dobrze widoczny po rura gumowa(2 i 4 zdjecie)Wyjmujesz kostke mostkujesz zwykłym drutem ja wyzej napisałem diagnozujesz co uszkodzone. Edytowane 4 Lutego 2014 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam, szukam pomocy! jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Mam problem ze swoją cosiarką, (benzyna 1.4, zamontowane LPG) Problem polega na tym, że przy staniu w korku, na światłach szybko dochodzi do wysokiej temperatury ponad 100 C. w trasie nie ma z tym problemów. przy jeździe na LPG przy wysokiej temperaturze, skaczą obroty i i auto nie jedzie, przy przełączeniu na benzynę auto jedzie normalnie. Niepokoi mnie ta bardzo wysoka temperatura przy staniu w korku ponad 100 C, płyn w chłodnicy Ok, nie załącza się wiatrak na chłodnicy. co może być przyczyną, niedługo powyrywam sobie włosy.. :-) Hey. mam taki sam silnik w astrze f (1.4 8 zaworowy) i w trasie 95 stopni, a w korku 100 cały czas a wentylator włącza mi się 102/105 stopni, więc może trzeba poczekać aż się włączy ? tylko nie za długo. ja też myślałem, że to jest wina czegoś, ale ten sprzęt tak ma też mam lpg.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zicus Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 102/105 to chyba trochę wysoko .Wg mnie też masz padnięty czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.