Gość arecki41 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Czesc koledzy pomózcie mi z moją sinterką bo niewiem co mam robic,wymieniłem termostat z czujnikami a temperature pokazuje 110 stopni wode sie nie gotuje i wentylator sie załacza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Możesz mieć zapowietrzony układ ale zacznij od korka zbiorniczka wyrównawczego, może już nie trzymać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) a czujnik odpowiednia ma rezystancje do wersji silnikowej?? bo tu ecu widze steruje dmuchawa i jak widzi 110 to dmucha mimo ze jest przypuscmy 80-90 upewnij sie ze termostat sie otwiera mimo ze nowy Edytowane 9 Lutego 2014 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arecki41 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 wymieniłem drugi raz czujniki i sytułacja się nie zmieniła,pojechałem na komputer to pokazywało 18 stopni temperatury płynu a na zegarze 110,jak sie załaczy wentylator to zapala się czek ,schłodzi i czek gasnie z tego co wiem to układ sam sie odpowietrza, mati w sklepie kupiłem do diesla czujniki ,gosc powiedział ze innych niema   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Czujniki masz w silniku dwa ? Jeden na zegary a drugi na ECU ? W chłodnicy nie masz chyba termo-włączników wentylatorów ? Sprawdzałeś czy chłodnica jest zimna czy gorąca gdy pokazuje tak wysoką temperaturę ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arecki41 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 witam cię kacper czujniki wymieniłem dwa jeden jest w termostacie drugi przed,a chłodnica jest zimna całkowicie nawet wtedy gdy na zegarze mam 110,walnięty tertmostat/?jest nowy razem z obudową,a jezeli chodzi o termo włączniki to szukałem dziśiaj i nic niema   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Tak mi wychodzi z schematów że nie masz w chłodnicy termo-włączników, ale wolałem dopytać. Miesiąc temu był omawiany identyczny problem w silniku benzynowym Sintry. Zobacz cały temat http://forum.opel24.com/topic/65246-diagnoza-usterki-uklad-chlodzenia/ są nawet fotki głównego winowajcy. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arecki41 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 bardzo ci dziękuje jak wymienie to na pewno dam znac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Zacznij od termostatu - wrzuć go do wrzątku aby sprawdzić czy otwiera się.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 chłodnica jest zimna całkowicie nawet wtedy gdy na zegarze mam 110,walnięty tertmostat/?jest nowy ... Ludzie przychodzą się tylko upewnić. Sami odpowiadają na swoje pytania. Przecież to oczywiste. Jak złapie temp to puszcza tetmostat na duży obieg. A wentylator się nie zalacza, bo chłodnicy zimna. Po co ma dmuchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.