Gość Pogromca15 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam!A więc od połowy stycznia jestem posiadaczem Signum 1,9 CDTI 150 KM. Otóż problem leży w tym, że od niedawna borykam się z błędem takim że zapala się kontrolka (oczywiście podczas jazdy) ESP i obroty automatycznie same wzrastają na 1300 obrotów, brak reakcji na gaz. Wywnioskowałem fakt, gdy odłączam czujnik pedału gazu to błąd zostaje, gdy go podłącze ponownie pod pedał gazu błąd znika. Ale nie było co się długo cieszyć przejechałem kilka km i błąd znowu ten sam. Auto oczywiście było podłączane pod OP-COM i wykazały błędy: P1120 - Czujnik 1 i 2 położenia pedału gazu - nieprawidłowa wartość sygnałuP1122 - Czujnik 1 i 2 położenia pedału gazu - nieprawidłowa wartość sygnałuOraz dwa inne nieznane błędy podczas, gdy świeciła się kontrolka ESP i obroty wzrosły na 13001120521 - 1122521 - Były chwilę, że było dwa dni spokoju a później to samo. Teraz jest już gorzej, nie ma dnia kiedy by się nie załączyło. Gaszenie samochodu czasem pomagało, ale szkoda tylko turbiny bo jakby nie było na wysokich obrotach nie powinno się gasić Poszukałem trochę u wujka google i napotkałem na taki poradnik http://astra-3.pl/faults.php?id=1 . 3 i 4 pkt w poradniku nie robiłem bo nie mam pojęcia samemu jak to zrobić A więc moje pytanie jest następujące. Czy ktoś miał taki problem i uporał się z tym?Jeżeli temat już był to przepraszam, nie mogłem najwidoczniej znaleźć Film nagrany akurat jak się załączyło.http://www.youtube.com/watch?v=byrr43cFBtg&feature=youtu.be   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 skąd jesteś? miałem to u siebie. Pomogło zdemontowanie sterownika silnika wypięcie wtyczek i ich osuszenie. Całość zajęła mi ok godz. na parkingu pod blokiem. Zaopatrz się w spray do usuwania wilgoci ze styków.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca15 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Jestem ze Szczecina. A gdzie dokładnie znajduje się ten sterownik? Bo ciężko mi go zlokalizować, mógłbyś jakieś zdjęcia gdzie on się znajduje? Dzięki za odpowiedź :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Miałem ten problem w astrze z tym silnikiem i sterownik ten był w zderzaku za lewym nadkolem więc pewnie w signum też mniej więcej tam jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca15 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Tzn jak patrzysz na samochód z przodu to z lewej strony się to znajduje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 w astrze znajduje się od strony kierowcy w zderzaku pomiędzy kołem a lampą. Skręć koła max w prawo i w nadkolu pojawią się chyba dwie śruby. Odkręć je i odchyl nadkole. Jest tam na pewno zbiornik płynu od spryskiwaczy. Szukaj aluminiowej skrzynki o rozmiarach ok 15/15cm gdzie dochodzą do niej dwie pokaźne wtyczki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca15 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dobra dzięki wielkie za tak szybką odpowiedź, jutro dam znać co i jak :-) Jak będzie wszystko ok po tym "zabiegu" stawiam piwo! ;d   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 mniej nadzieję że ta usterka dotyczy połączenia wtyczka-sterownik a nie wewnątrz sterownika. Jest po trasie od pedału gazu jeszcze kilka wtyczek ale wtedy nie wywalałoby przy okazji ESP. U mnie akurat były same obroty z błędami bez ESP.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca15 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Tak wiem, muszę być w dobrej myśli. Bo jeżeli wyjdzie na to że będę musiał komputer wymieniać to mnie szlak trafi Słyszałem też, że podobno gniją przewody ;x   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 W Signum jest z prawej strony i musisz zderzak opuścić żeby się do sterownika dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/#findComment-524285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.