Gość popencjusz Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 O widzisz znalazł się człowiek który rozwiał wątpliwości A TY masz teraz 50/50   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/page/2/#findComment-524293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca15 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ok nic się nie zmieniło, po wyczyszczeniu wtyczek i przewodów (pełno piachu w nich było) jedynie znikła kontrolka (serwis) a zapaliła sie kontrolka od (silnika) ;x jakieś sugestie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/page/2/#findComment-524393 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 W takim razie zakładając że dobrze wyczyściłeś wtyczki oraz je osuszyłeś to pozostaje Ci zgodnie ze schematem kilka kostek po drodze: pierwsza jest przy pedale gazu więc musisz go odłączyć i sprawdzić. Na wszelki wypadek wykręć pedał i otwórz jego pokrywę. Sprawdzisz wtedy ciągłość ścieżek potencjometru. Kolejne złącze znajduje się (prawdopodobnie bo mam nieczytelny schemat) pod tablicą przekaźników i bezpieczników oznaczone na schemacie jako X1 (nadwozie i tablica rozdzielcza) Trzeci wtyk (X4) oznaczony jest na schemacie jako biegun dodatni akumulatora i nadwozie. Kurde w astrze H było to bardziej czytelne Może ktoś wskaże gdzie szukać X1 i X4. O dziwo na schemacie nawet nie opisano że to pedał gazu (ale jestem pewien że to on bo tak samo jest w astrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/page/2/#findComment-524442 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca15 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 W takim razie zakładając że dobrze wyczyściłeś wtyczki oraz je osuszyłeś to pozostaje Ci zgodnie ze schematem kilka kostek po drodze: pierwsza jest przy pedale gazu więc musisz go odłączyć i sprawdzić. Na wszelki wypadek wykręć pedał i otwórz jego pokrywę. Sprawdzisz wtedy ciągłość ścieżek potencjometru. Kolejne złącze znajduje się (prawdopodobnie bo mam nieczytelny schemat) pod tablicą przekaźników i bezpieczników oznaczone na schemacie jako X1 (nadwozie i tablica rozdzielcza) Trzeci wtyk (X4) oznaczony jest na schemacie jako biegun dodatni akumulatora i nadwozie. Kurde w astrze H było to bardziej czytelne Może ktoś wskaże gdzie szukać X1 i X4. O dziwo na schemacie nawet nie opisano że to pedał gazu (ale jestem pewien że to on bo tak samo jest w astrze. Hmm, a czy suszarka to było by dobre rozwiązania do tych wtykow? Napisz krok po kroku jak Ty to robiles z tymi kostkami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/page/2/#findComment-524503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Po zdemontowaniu wtyczek zostały one potraktowane dużą ilością preparatu do usuwania wilgoci. Później osuszyłem je powietrzem w sprayu. Pamiętaj by wcześniej odłączyć aku. To cała filozofia. U mnie jak widać problem był bardzo powierzchowny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66025-esp-i-1300-obrot%C3%B3w-serwis/page/2/#findComment-524510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.