Gość wtmar Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam! Moja prędkość z jaką się poruszam to max 150km/h. Ale pare tygodni temu miałem okazję być na autostradzie i chcąc sprawdzić prędkość maksymalną chwila moment i 180km/h na liczniku jest, więcej Astra nie poszła (skrzynia 5, czyli książkowe 180km/h wyciągła więcej nie dała rady - przynajmniej moja nie wiem jak inne). Po ok 5km takiej jazdy zapaliła się kontrolka z kluczykiem auto osłabło - zwolniłem kontrolka po ok 1km zgasła i wszystko w porządku (sposób odczytu gaz hamulec wykazał błąd 050074 o którym to w google było co czytać). Dziś juz na 3 biegu z ciekawośći do prawie max obrotów i to samo. Podsumowując po przebiegu 16tyś km (tylko dwa przypadki) jestem pewien że dzieje się to tylko na max obrotach. Czy szukać przyczyny czy raczej do wiosny na spokojnie pojeździć mogę i na spokojnie się tym zająć? Czy te sytuacje nie pociągną np kolejnych awari? Jak będę na kompie na co zwrócić uwagę w szczególnośći co sprawdzać przedewszystkim?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuzmin Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Sprawdź poprzez tryb serwisowy jak temperaturę silnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wtmar Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Jeżeli chodzi o temperaturę silnika w Test-Mode to często sobie sprawdzam i jest max 92*C, chociaż podczas tych 2 przypadków nie sprawdzałem jak coś to następnym razem sprawdzę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525499 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuzmin Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 U mnie wyświetlał się ten błąd, przy ostatnich morzach (-15). Po wymianie termostatu błąd przestał się wyświetlać, ale miałem też wahania temperatury.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość golden2912 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 0500 to Czujnik prędkości własnej pojazdu raczej wydaje mi sie to z blednym ustawieniem rozmiaru opon w komputerze samochodu. czyli inne masz zalozone na aucie a inne w komputerze zaprogramowane, tez nie wydaje mi sie aby od tego sie tryb serwisowy zapalal bo u mnie tez ten blad sie czesto pokazuje ale bez zadnych konsekwencji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 To nie ma nic wspólnego z rozmiarem opon. Nie wiem, kto wymyślił tą głupotę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość golden2912 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 pochwal sie z czym ma to cos wspolnego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 ,,Z17DTL/H Silnik Z17DTL/H, moduł sterowania silnika - Zapisany zostaje kod usterki P0500 (Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem zadanym) Moduły sterowania silnika są wymieniane z powodu P0500 (Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem zadanym). Nie można jednak stwierdzić błędu w modułach sterowania silnika. Badania wykazały, iż do wyżej wymienionego zgłoszenia usterki mogą prowadzić ewentualne problemy w zasilaniu napięciem modułu sterowania ABS/ESP. W przypadku, gdy napięcie zasilania spadnie poniżej wartości progowej 8V, może zdarzyć się, iż moduł sterowania ABS/ESP wyśle nieważny sygnał do modułu sterowania silnika, skutkiem czego będzie P0500." Tyle mogę dodać w tym temacie.Około 70% Astr jeździ z tym błędem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość golden2912 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 (edytowane) czyli ewentualnie kwestia padajacego alternatora/regulatora napiecia? tak mialbym to interpetowac ? Edytowane 19 Lutego 2014 przez golden2912   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-525930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Błąd ten pojawia się bardzo często przy zbyt dużym ciśnieniu doładowania spowodowanym nieprawidłowo pracującym elektrozaworze sterującym pracą turbosprężarki (90% przypadków) albo zapieczonymi kierownicami zmiennej geometrii łopatek (10%). Dopóki w module ABS nie pojawiają się żadne błędy związane z czujnikami kół, dopóty wiązanie tego błędu z kołami jest bzdurą. Tylko nie pytajcie o powiązanie turba z P0500, bo to chyba pozostanie tajemnicą inżynierów GM. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66126-b%C5%82%C4%85d-050074-przy-wysokich-obrotach/#findComment-530986 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.