Gość KrystianG Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Witam , mam problem z moją Astrą G , 2000r , 2.0 DTI 16V . Rok temu autko nie chciało odpalić , jadąc do warsztatu usłyszłem ,że to pompa , lecz po 2 dniach mechanik stwierdził ,że to wina pękniętej obudowy filtra paliwa , wymienił ją i autko smigało. Byłoby wszystko ok gdyby nie to ,że miesiąc temu problem znów się pojawił, odpaliłem auto na "plaka" zajechałem do mechanika , wymienilismy świece i filtr paliwa i znów astra odzyskała dawne życie. Ale niestety długo się nie nacieszyłem , znów to samo ,przedwczoraj auto nie chciało odpalić , podpinam pod kompa , nie ma błedów , na "plaka" odpali i później cały dzień od strzała ,problem pojawia się po dłuższym postoju . Tu taka prośba czy ktoś miał też taki problem ? Jak go rozwiązano , no i najważniejsze poszukuję mechanika ,który usunię i powód i przyczynę ,która mnie przesladuję. Wiem ,że może to być pompa ,ale szukam gościa ,który to stwierdzi po kompleksowym obeznaniu ,a nie pseudo mechanik ,który otworzy klapę i powie ,że to pompa przy której wymieni połowę uszczelek i innych rzeczy ,które mogły być powodem mojego problemu . Dzięki bardzo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 kolego poczytaj tematy o zapowietrzaniu ukladu paliwa w tych silnikach masz typowy objaw a pompa jak siada to wywala bledy i siada na amen widze ze juz w jednym sie odzywales wiec czemu nie robisz nic w tym kierunku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrystianG Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) Ponieważ nie potrafie znaleźć mechanika ,który to wszystko zweryfikuję i będzie wiedział o co chodzi , ja jako klient nie będę mu pokazywał co ma robić o_O , jeśli ja mu mówię o zapowietrzeniu , a on mi z gadką ,że na bank to jest pompa no to sory. niech najpierw sprawdzi wszystko ,dlatego potrzebuję namiary na gościa co się zna na tych slinikach , co to zrobi. A co do innych postów o których wiele o podobnej tematyce to przeważnie większośc nie kończy swoich wypowiedzi co było przyczyną. A sam tego nie zrobię ,bo poprostu nie potrafię. Do : Gawlak , twierdzisz ,że jeśli błędy nie wyskakują to raczej nie powinna być to pompa tak? Edytowane 25 Lutego 2014 przez KrystianG   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 kolego sa posty z opisami jak i co zrobic z zapowietrzeniem ukladu poszukaj dokladnie a nie na odwal http://www.google.pl/cse?cx=partner-pub-9700144528837817:1736826434&ie=UTF-8&q=zapowietrzanie+diesel&sa=Szukaj&ref=forum.opel24.com/#gsc.tab=0&gsc.q=zapowietrzanie%20diesel&gsc.page=1   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrystianG Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Wszystko ładnie i pięknie , ale mechanik i tak się przyda...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej38 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jeżeli szukasz mechanika w tej lokalizacji, to przychodzi mi na myśl ten, u którego serwisuje się mój kuzyn z rodziną, zresztą raz jak u nich byłem, pomimo, że nie lubię gościnnych występów, też musiałem do niego zajrzeć i po wszystkim nie miałem do czego się przyczepić. W każdym razie warsztat mieści sie w Katowicach na Kłodnickiej 44 ( auto-klinika - możesz spobue sprawdzic opinie, bo pod taką nazwą funkcjonuja w necie )   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.