Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 ja jestem świeżo po wymianie sprzęgła: - sprzęgło - wysprzęglik - 2 linki od zmiany biegów - olej - docisk? - poduszka zawieszenia skrzyni - robocizna =~1900zł bardzo duży wydatek, ale teraz po wymianie... cud miód! Sprzęgło chodzi jakby go tam w ogóle nie było... leciusieńko.... no normalnie polecam ;D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6692-pad%C5%82o-sprz%C4%99g%C5%82o-14-16v-astra-g/page/2/#findComment-298832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Witam... od wczoraj astra jeździ i powiem,że z 3lata takiego sprzęgła nie miałem....hehe Ale do rzeczy:mam nadzieje,że napisze w miare zrozumiale: -wysprzęglik-panowie proponują przy wymianie sprzęgła koniecznie-ponieważ na nowej tarczy i docisku inaczej pracuje.I tak było u mnie,z pół roku temu robine sprzęgło i nie było to zmienione-(że tak powiem u kolegi w garażu) No i tak wysp.zaczął przepuszczać płyn ham. do skrzynki i tak zaczęło się palić sprzęgiełko. Musze teraz napisać o bardzo ważnej rzeczy o której była tu mowa: 0,5cm płynu ubytku w zbiorniczku.I tak to opel ma pierwszą miare w zbiorniczku do"sprzęgła",gdy mamy wyciek płyn już nie idzie w pompe sprzęgła,ponieważ płyn w zbiorniczku dochodzi od w/w miary do miary nr.2 która jest od hamulców-wiadomo z jakiego powodu(bezpieczeństwo) i wracam do sprawy-padła pompa sprzęgła,która robiła na sucho-to już poszło z ang.szrotu,bo koszta by mnie zjadły-nowa 1500zł w UK -Sprzęgło oryg.+docisk -wysprzęglik -pompa ze szrotu -olej-bo troche opiłków po tygodniu mojego latania/// no i robota na nasze koszt 2500zł Wiadomo,że można uniknąć kilku z tych napraw,gdy się działa w pore... Ja bym działał,ale byłem w trakcie niemożności oddania samochodu do warsztatu. Pozdrawiam serdecznie...i dzięki za dobre chęci   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6692-pad%C5%82o-sprz%C4%99g%C5%82o-14-16v-astra-g/page/2/#findComment-298008 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johnykij Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Panowie pozwólcie, ze sie podczepie, moze ktos pomoze. W mojej astrze II 1.7 DTI nagle zniknelo sprzeglo, chodzi luzno, prawie bez oporu, probowalem je odpowietrzyc, ale z zaworu leci tylko powietrze i zero plynu (a pompowalismy z kumplem chyba z pol godziny, az noga zabolala). Dodam, ze trzy miesiace temu wymienialem kompletne sprzeglo i wysprzeglik. Plynu nie ubywa, czyli wyciek raczej wykluczam, hamulce spoko a sprzegla brak. Osobiscie stawiam na pompe sprzegla, czy moze ktos ma jakies inne sugestie lub ew. podpowie, jak sie do niej dobrac. Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6692-pad%C5%82o-sprz%C4%99g%C5%82o-14-16v-astra-g/page/2/#findComment-31609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Panowie może by pozwolili ale ich już nie ma Jeśli płyn jest to on powinien wyciekać jeśli nie odpowietrznikiem, to poprzez uszkodzony wysprzęglik albo przewód. Jeśli noga boli to chyba pompka coś pompuje Z czasem gorsze działanie pompki no o.k. ale tak nagle Może z samym odpowietrzaniem coś nie tak robicie (jeśli rzeczywiście nałapało powietrza)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6692-pad%C5%82o-sprz%C4%99g%C5%82o-14-16v-astra-g/page/2/#findComment-31598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johnykij Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Okazalo sie, ze jednak padla pompa i mam kolejne pytanko z tym zwiazane. Bezposrednio po wymianie zaczela mi sie zapalac pomaranczowa kontrolka z samochodem i kluczem. Czy moze to miec jakis zwiazek z wymiana pompy, czy po prostu zlosliwy przypadek? Kiedys mialem juz problem z ta kontrolka - ale wtedy zapalala sie zawsze regularnie przy przekroczeniu 120 km/h i samochod tracil moc - standardowa sprawa - EGR, zaslepilem i przez rok nie zapalila sie ani razu. Od kilku miesiecy nie kasowalem tez inspekcji (zapomnialem jak to sie robi (moze przy okazji ktos napisze)), moze zapalac sie od tego? Ew. moze swiece sie koncza (nie wymieniane od minimum 150 tys. a asterka ma prawie 360) Dzieki za wszystkie odpowiedzi i sugestie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6692-pad%C5%82o-sprz%C4%99g%C5%82o-14-16v-astra-g/page/2/#findComment-27881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oryel Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 witam i odświeżam temat. Jestem posiadaczem Astry G 1.4 16 v ,problem polega na tym że po wymianie sprzęgła wraz z hydrauliką nie mogę odpowietrzyć układu,hamulce oraz sprzęgło nie działa,Próbowałem pompować pedałem sprzęgła,płynu w zbiorniczku nie ubywa podczas pompowania.Próbowałem odpowietrzyć hamulce ten sam problem nie da się , może ktoś coś podpowie WIELKIE Dzięki ,DZIĘKI :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6692-pad%C5%82o-sprz%C4%99g%C5%82o-14-16v-astra-g/page/2/#findComment-401144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A odpowietrzniki chociaż odkręcasz w danym momencie czy tylko naciskasz na pedały?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6692-pad%C5%82o-sprz%C4%99g%C5%82o-14-16v-astra-g/page/2/#findComment-401155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.