Gość Mleko Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 zamiennik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jak najbardziej w tym też może leżeć problem . Jak wiadomo ople wyjątkowo źle tolerują zamienniki jesli chodzi o elektrykę . Poszukaj na podmianę oryginalny moduł zapłonowy z boscha . Ja mam taki układ z gościem w sklepie , ze bez problemu mogę mu zwrócić nawet za parę dni .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mleko Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 No to fajny uklad u mnie będzie ciezko mozna sie jeszcze upewnic jakos co do awaryjnosci modułu bo nie chce kupic na darmo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Nie znam innej metody oprócz diagnostyki , podjedź na szrot , poszukaj używki z boscha , zamontuj i pojeździj . Jesli nie pomoże , to zwrócisz , u mnie w okolicy na szrotach dają 24 godz gwarancji rozruchowej .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Dodam że marco84 ma rację i Ople nie znoszą elektrycznych części zamiennych, skoro moduł zapłonowy-(listwa cewka) to zamiennik należałoby poszukać sprawnej używanej oryginalnej części Boscha! zamontować i sprawdzić, sonda lambda też zamiennik?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.