Skocz do zawartości

Reset komputera


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam takie pytanko czy da się zresetować komputer w omedze 2.0 16v 97 r. bez użycia "techa". Chodzi mi o taki jakiś domowy sposób żeby nie trzeba było jechać na komputer. Dziekuje za odpowiedz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Około 15-30 minut powinno wystarczyć. A jeśli mogę wiedzieć co chcesz w ten sposób zrobić? Skasować błędy? Bo jeśli tak to zostaw w spokoju, jeśli błędy już nie wystepują po 10 odpaleniach samochodu same sie skasują :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Generalnie chodzi o to że samochod źle pracuje. Tzn. gaśnie na wolnych obrotach i zapala sie "check". Zczytałem błąd i okazało się że jest to błąd przepływomierza. Potem wymieniłem filtr powietrza i wyczyściłem obdowe filtra powietrza i było jakiś czas ok, ale widze że znowu jest to samo i nie wiem co robić więc może zresetuje komputer i cos to da.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak Ci wyskakuje błąd przepływki to razej reset kompa nic nie da szczególnie że napisałeś ze samochód źle pracuje. Jak masz taka możliwość to podmień od kogos przepływomierz i wtedy zobacz jak będzie. Obstawiam że przepływomierz Ci się skonczyl :D

 

Mulenie, nierówna praca itp powiązane z błedem przepływomierza na kompie oznacza w 99% przypadków uszkodzenie przepływomierza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak Ci wyskakuje błąd przepływki to razej reset kompa nic nie da szczególnie że napisałeś ze samochód źle pracuje. Jak masz taka możliwość to podmień od kogos przepływomierz i wtedy zobacz jak będzie. Obstawiam że przepływomierz Ci się skonczyl :D

 

Mulenie, nierówna praca itp powiązane z błedem przepływomierza na kompie oznacza w 99% przypadków uszkodzenie przepływomierza.

 

 

Fakt jak ją kupiłem dużo lepiej szła. A teraz jest mułowata. Niestety nie mam od kogo pozyczyć takiego przepływomierza a nie chcial bym sie pchac w koszta. Wymienie przepływomierz a sie okaże że to nie to i dalej trzeba bedzie to robić. Aha i dziwne jest to, że faluje na obortach tzn zacina sie na 1500 obrotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak Ci się przycina na wyższych obrotach (jak napisałeś 1500) to jeszcze się krokowy kłania ;-) Wyczyścic albo wymienić (u mnie na przykład czyszczenie pomogło na 2 dni a poźniej sie wkręcal sam na 3000 obrotów i musiałem wymienić). Odnośnie przepływomierza to nie dość że objawy sugerują przepływkę to jeszcze komputer tak wskazuje. Możesz jeszcze sprawdzić czy styki nie są za bardzo zasniedziałe i na wszelki wypadek je przeczyścić, może z fartem okaże się że po prostu na któryms pinie gubił przewodzenie i stąd takie akcje :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak Ci się przycina na wyższych obrotach (jak napisałeś 1500) to jeszcze się krokowy kłania :roll: Wyczyścic albo wymienić (u mnie na przykład czyszczenie pomogło na 2 dni a poźniej sie wkręcal sam na 3000 obrotów i musiałem wymienić). Odnośnie przepływomierza to nie dość że objawy sugerują przepływkę to jeszcze komputer tak wskazuje. Możesz jeszcze sprawdzić czy styki nie są za bardzo zasniedziałe i na wszelki wypadek je przeczyścić, może z fartem okaże się że po prostu na któryms pinie gubił przewodzenie i stąd takie akcje ;-)

a czym to przeczyścić:wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Benzyna ekstrakcyjna ;-) Najlepiej go wyciągnąć i przez kilka godzin wymoczyć w ekstrakcyjnej. Później wysuszyć i zamontować. Tylko tak jak pisałem wyżej, to nie zawsze pomaga i może być konieczna wymiana :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy! Istnieje taki spray do potencjometrów ( do kupienia w każdym dobrym sklepie elektronicznym), który powoduje, że np. w przypadku trzeszczącego radia już ono nie trzeszcy podczas regulacji głośności - ( bardziej obrazowo nie potrafię tego opisać) :wesoly:

Wystarczy tym popsikać na ścieżkę suwaka w przepływomierzu i jest OK. Podobnie można zrobić z czujnikiem położenia przepustnicy, kiedy wyskakuje jego błąd. Po prostu ścieżka rezystancyjna jest zanieczyszczona i podczas przesuwania się potencjometru owe zanieszczyczenia powodują indukowanie się nieprawidłowych wartości prądowych i ECU wychwytuje to jako błąd i w efekcie zapala się "check".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności