Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi


Jak na tabliczce znamionowej jest w kwadraciku wartość 0,5 to dpf jest, a jak jest 1,30 i inne wartości to dpf nie ma. Tabliczka najczęściej jest na słupku B (środkowy słupek) od strony pasażera. Dla DPF wartości to: 0,5. Jak nie ma DPF to wartości są: 1,2, 1,25, 1,3. Nie wykluczam, że nie ma tez innych wartości dla aut bez dpf.Jesli jezdzisz glownie w miescie czekaja Cie spore klopoty.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-535934
Udostępnij na innych stronach

ale to dotyczy silnika 1.9...

w przypadku 1.3 i 1.7 nie ma takiej reguły

zresztą wszystko było opisane na forum wystarczy pooszukać i poczytać...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-535967
Udostępnij na innych stronach

Gość GregWPR

DPF musi co jakis czas sie wypalic i potrzebuje do tego dluzszej jazdy z podwyzszonymi obrotami. W miescie raczej nie masz warunkow do szybszej jazdy przez powiedzmy 20 minut.

 

Edytowane przez GregWPR

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537202
Udostępnij na innych stronach

 

 

ktos mialby strzelic sobie w kolano :>:?:? :?:? :?: po co zakladac filtr jezeli go nie bylo seryjnie??

tak jak beny napisał:

bo rząd dopłaca do montażu, bo dzięki temu jest niższy podatek od auta i można dostać zieloną naklejkę. a nawet to że sięjest bardziej eko... to kwestia i pieniedzy i stosunku do środowiska (ale to kwestia dyskusyjna)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537356
Udostępnij na innych stronach

DPF musi co jakis czas sie wypalic i potrzebuje do tego dluzszej jazdy z podwyzszonymi obrotami. W miescie raczej nie masz warunkow do szybszej jazdy przez powiedzmy 20 minut.

to akurat nie do konca prawda z jazda na podwyzszonych obrotach a mitem jest szybka jazda.

Jesli miasto i jazda 5-10 km do pracy to moze byc dosc klopotliwe w sensie takim ze trzeba zwracac uwage przed wylaczeniem silnika czy akurat dpf sie nie wypala(podniesione spalanie na biegu jalowym w okolicach 3-5l/h inny dzwiek silnika, nierowna praca) w czasie jazdy przy przyspieszaniu potrafi pokazac nawet 40l/100km, a przy stalej predkosci trzeba dodac ok. 50% normalnego spalania.

Nie prawda jest tez ze silnik musi byc zagrzany do temp. pracy, u mnie kilka razy wypalal sie na zimnym silniku temp. ok.40' tzn. po ok. 5-10minutach=miasto od zapalenia.

Po jakims okresie jezdzac autem z dpf mniej wiecej te same odcinki jestem w stanie przewidziec bez sprawdzania spalania kiedy filtr mi sie wypali z dokladmoscia do 20km. U mnie wypala sie co ok. 1250km.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537429
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności