Gość G.T.C Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Jak rozpoznać czy samochód posiada filtr DPF? I czy to jest strasznie dokuczliwe? Chodzi o astrę III GTC +2006r.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic73 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Jak na tabliczce znamionowej jest w kwadraciku wartość 0,5 to dpf jest, a jak jest 1,30 i inne wartości to dpf nie ma. Tabliczka najczęściej jest na słupku B (środkowy słupek) od strony pasażera. Dla DPF wartości to: 0,5. Jak nie ma DPF to wartości są: 1,2, 1,25, 1,3. Nie wykluczam, że nie ma tez innych wartości dla aut bez dpf.Jesli jezdzisz glownie w miescie czekaja Cie spore klopoty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-535934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 ale to dotyczy silnika 1.9... w przypadku 1.3 i 1.7 nie ma takiej reguły zresztą wszystko było opisane na forum wystarczy pooszukać i poczytać...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-535967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Może też być dołożony DPF a wtedy wartości na tabliczce będą takie jak w przypadku braku DPFa.Dotyczy to wszystkich pojemności silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-535970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G.T.C Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 ja mam silnik 1,7 a w jakim sensie jest to problemem w miescie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregWPR Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) DPF musi co jakis czas sie wypalic i potrzebuje do tego dluzszej jazdy z podwyzszonymi obrotami. W miescie raczej nie masz warunkow do szybszej jazdy przez powiedzmy 20 minut. Edytowane 11 Maja 2014 przez GregWPR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Po to żeby niższy podatek np.po zachodniej stronie Odry płacić.I jak popatrzysz po ogłoszeniach to nawet 1.7 DTI się z Dpf trafiaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 ktos mialby strzelic sobie w kolano ? ? po co zakladac filtr jezeli go nie bylo seryjnie?? tak jak beny napisał: bo rząd dopłaca do montażu, bo dzięki temu jest niższy podatek od auta i można dostać zieloną naklejkę. a nawet to że sięjest bardziej eko... to kwestia i pieniedzy i stosunku do środowiska (ale to kwestia dyskusyjna)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 I tam diesla nie kupuje się do jazdy po mieście,no chyba że taxi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537392 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 DPF musi co jakis czas sie wypalic i potrzebuje do tego dluzszej jazdy z podwyzszonymi obrotami. W miescie raczej nie masz warunkow do szybszej jazdy przez powiedzmy 20 minut. to akurat nie do konca prawda z jazda na podwyzszonych obrotach a mitem jest szybka jazda. Jesli miasto i jazda 5-10 km do pracy to moze byc dosc klopotliwe w sensie takim ze trzeba zwracac uwage przed wylaczeniem silnika czy akurat dpf sie nie wypala(podniesione spalanie na biegu jalowym w okolicach 3-5l/h inny dzwiek silnika, nierowna praca) w czasie jazdy przy przyspieszaniu potrafi pokazac nawet 40l/100km, a przy stalej predkosci trzeba dodac ok. 50% normalnego spalania. Nie prawda jest tez ze silnik musi byc zagrzany do temp. pracy, u mnie kilka razy wypalal sie na zimnym silniku temp. ok.40' tzn. po ok. 5-10minutach=miasto od zapalenia. Po jakims okresie jezdzac autem z dpf mniej wiecej te same odcinki jestem w stanie przewidziec bez sprawdzania spalania kiedy filtr mi sie wypali z dokladmoscia do 20km. U mnie wypala sie co ok. 1250km. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67259-flirt-dpf-jak-rozpozna%C4%87/#findComment-537429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.