Gość I_Zorg Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Witam Mam problem z szarpaniem po przekroczeniu ok 2 tys obrotów, początkowo było sporadyczne 1 -2 zacięcia około 2200obr i objaw znikał. ale w ostatnim okresie objawy się nasiliły , rekordem była trasa 1000 km gdzie musiałem po kilka razy popuszczać gaz , i ponownie atakować "magiczną" barierę . Ostatnio zwróciłem uwagę że raczej ma to miejsce tylko przy spokojnym przyspieszaniu, gdy w trakcie szarpanie wcisnę gaz do dechy auto przyspiesza bez szarpania(dławienia). Znalazłem na forum podobny wpis, gość zakończył temat stwierdzeniem że przyczyna był nie wyregulowany czujnik sprzęgła, ale nie rozwinął tematu, czy to możliwe , co ma sprzęgło do jazdy na 1 biegu, i czemu by miało powodować szarpania tylko w określonym zakresie obrotów? Dodam ze auto ma 151 tys km, i nic się nie wyświetla, będę wdzięczny za pomysły, ew namiary na w miarę uczciwego i kumatego mechanika okolice Katowic,Oświęcimia Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67377-19-cdti-120km-szarpanie-2-25-tys-obr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Przeczytaj ten temat http://forum.opel24.com/topic/41311-vectra-szarpie-przy-rozpedzaniu/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67377-19-cdti-120km-szarpanie-2-25-tys-obr/#findComment-537776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość noahmsz Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam. Tez mialem ten sam problem do tego jeszcze praca silnka na 3 cylindry. Okazało sie ze kostka laczaca wtryskiwacz jest zasniedziała nie lączy . Po wyczyszczeniu problem ustapił. kostka 3 wtryskiwacza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67377-19-cdti-120km-szarpanie-2-25-tys-obr/#findComment-538073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość masterek Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Jak już zgadujemy, to ja obstawiam brudny/niesprawny EGR...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67377-19-cdti-120km-szarpanie-2-25-tys-obr/#findComment-539475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Potwierdzam zacząłbym od wyczyszczenia egr ew. jeszcze paru rzeczy :-) tak przy okazji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67377-19-cdti-120km-szarpanie-2-25-tys-obr/#findComment-539477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cormanus Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 A ja bym zaczął od tej kostki jednak. Sam tak miałem ( identyczne objawy) . Kostka na 3 wtrysku była "zepsuta" Tz najpierw ją wyczyściłem , jeździła jakiś miesiąc , dwa a później amen. Wymieniłem na nową kostkę ( koszt w ASO około 100- 150 zł za oryginalną ) .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67377-19-cdti-120km-szarpanie-2-25-tys-obr/#findComment-540369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.