Skocz do zawartości

Urwany czujnik temperatury cieczy corsa b 1.4 8v


Gość LuZet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich postanowiłem wymienić czujnik temperatury odpowiadający za wskazania zegara od temperatury silnika ten koło alternatora i gdy wymieniłem dokręciłem go zbyt mocno i niestety sie urwał pozostawiając swoją końcówkę razem z gwintem oderwała sie jego główka i wystawała z niego sprężynka zauważyłem ze po jego uszkodzeniu silnik nie odpala i wywala błąd więc skleilem go prowizorycznie silikonem. Jednak chcialbym zrobić to porzadnie z tad pytanie czy robiąc nowy gwint opiłki metalu nie uszkodza silnika? Czy była by możliwość zrobienia tego bez dnemotazu całego kolektora? dodam ze teraz wskazówka temperatury nie pokazuje wogole czekam na pomoc pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość artur66624

Chodzi ci o ten jedno pinowy ?


Bo ogólnie są dwa czujniki .

I przy usterce tylko jednego z nich może wywalić błąd . :zamknieteoczy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje go wykręcić tym śrubokrętem na dniach choć moze byc kłopot bo dosyć mocno go dokręciłem na moje nieszczęście. To ten czujnik na jedną wtyczke taka wsówke na bank od zegarów bo jak ja przyłozyłem do masy zegar szedł wskazówka od temp na maksa. Gdy uszkodziłem ten czujnik auto nie chciało wogole zapalić a pamiętam jeździłem parę dni bez podpiętego jego bo zsunął sie i jedynie zegar nie działał dziwne troche

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po urwaniu czujnika auto nie chciało zapalić dopiero jak go skleiłem problem sie rozwiązał. Jedyne co oprócz tego zauważyłem to śruba dająca masę na kolektorze dolotowym miała zzjechany gwint i oczko od masy lekko sie ruszało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość artur66624

To już prędzej winił bym masę za palącą się kontrolkę awaryjnej silnika i nie palącego auta :zamknieteoczy:

Edytowane przez artur66624

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie błędów to były 35 czyli silniczek krokowy niewłaściwa liczba kroków oraz 93 moduł quad nie zauważyłem ich zapalenia nigdy podczas jazdy.

Problem rozwiązany powodem błędów była śruba od masy na kolektorze dlatego auto nie chciało zapalić lub gasło wkreciłem większą śrube i po kłopocie. Co do czujnika pomysł z odkręceniem urwanego czujnika śrubokrętem sie nie udał miedź poprostu zbyt łatwo sie poddaje i obiera a denko czujnika wypadło. Moja metoda najpierw delikatnie przejechałem otwór gwintownikiem M8 potem użyłem wiertarki i gwintownik M10 i resztki po starym czujniku zeszły za pomocą cienkiego śrubokręta takie strużki i bez problemu udało sie wkrecić nowy ;) jedynie co mnie denerwuje to ze licznik po nagrzaniu pokazuje ok 80stopni i trzym to troche dziwne

Edytowane przez LuZet

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności