Gość Cris91 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Mam problem. Zima i jesienią nie używałem wyższych biegów nawiewu gdyż nie bylo takiej potrzeby. Dzis przy tak wysokiej temp zdecydowalem sie użyć 3 biegu nadmuchu. Podjechalem do sklepu, po chwili wsiadam i odpalam auto a tam cisza, nic nie dmucha. Wyłączyłem nawiew, po chwili znowu go włączyłem i działał normalnie. Wcześniej miałem podobny problem i pomagalo pukniecie noga pod schowek pasażera. Na wszelki wypadek w tamtym roku rozbieralem silniczek nadmuchu i przesmarowalem łożysko. I teraz pytanie, silniczek sie kończy? Czy spotkal się ktoś z czymś takim. Auto bez klimy. Filtr wymieniam co 10-15 tys czyli dwa razy w roku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 A szczotki sprawdzałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturro-55 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Może to wina smaru jakiego użyłeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 To dopiero po roku czasu by sie odezwalo? Bez jaj. Z drugiej strony smar jaki mialem doradzili mi w samochodowym sklepie. Tzn to byl smar w sprayu do lozysk czy jakoś tak. Juz nie pamiętam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 pomagalo pukniecie noga pod schowek pasażera. To wskazuje na zawieszające się szczotki w dmuchawie, wyjmij silnik przeczyść komutator i szczotki. Szczotki muszą poruszać się lekko w prowadnicach, jeśli są zabrudzone będą się zawieszać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Beki000 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 trochę się podepnę do tematu żeby nie zakładać nowego mam problem bo nie wiem co to jest z tyłu jakby był jakiś silniczek i strasznie cyka jak zegarek po przekręceniu zapłonu dokładnie znajdujesię za tym co widać na zdj idą tam dwa cienkie kabelki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Silniczek zaworu płynu do nagrzewnicy.Albo go odłącz i jeździj dalej,tylko sprawdź w jakiej pozycji został,tzn.czy masz ogrzewanie czy nie.Jeśli nie to do wymiany ,,lornetka"na nagrzewnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.