Gość Adamiak Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) Witam Serdecznie! Mam problem polegający na stukach kierownicy na postoju na biegu jałowym i podczas ruszania. Generalnie na niskich obrotach silnika. Gdy chwyce krzyżak kolumny drgania ustają. Byłem w serwisie powiedzieli ze to poduszki pod silnikiem bo wszystkie sa wywalone , ale poduszki były jakieś 6 miesięcy temu wymieniane wszystkie wiec wątpie czy w ogóle zajrzeli w te poduszki. Krzyżak wymieniony i wymieniona maglownica. Jakieś sugestie? Samochód: Opel corsa b 1.7d 1997 Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Adamiak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jeśli wątpisz że to poduszki to sprawdź osobiście. Może trafiłeś na wadliwą serie przy ostatniej wymianie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamiak Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 mozna spr nie wchodzac pod auto? niestety brak kanalu wspomne ze stuki wystepuja tez na wylaczonym silniku.Gdy kierownica jest prosto i rekoma chwyce ja u gory i na dole i zaczna poruszac do przodu i do tylu sa stuki, natomiast kiedy tylko kierownice przekrece w lewo lub prawo nie ma stukow.Czyzby to drazek kierownicy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Odżałuj 2 dychy i udaj się na stacje diagnostyczną. Wyjdzie taniej jak wymieniać w "ciemno" wszystkie elementy aż trafisz na właściwy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamiak Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 do Kacper: okazało się że to wywalone łożysko kolumny kierowniczej , Kacper masz doświadczenie jak to wymienic? mam kolumnę kupioną używaną, radzisz wymienić czy kupić łożysko ? to jest takie cos : ale tylko puka w pozycji góra-dół, nie tak mocno jak na filmiku. Może tą tulejkę dobić młoteczkiem bo ja tylko ją wcisnąłem palcami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamiak Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Wymieniono kolumnę kierowniczą z wieloklinem - wszystkie usterki ustały jak ręką odjął. Zamykam temat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.