Gość jester941 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam, Prosze o analize mojego badania kompem - objawy sa nastepujace: bez dodania gazu nie zapali - a jak zapali to nie utrzymuje obrotow tylko gasnie lapmka check engine sie swieci Bledy nastepujace: Total number of fault codes: 3 P0340 - Hall Sensor Voltage High (01) - Present P0120 - Throttle Position Sensor (TPS) Voltage Low (02) - Present P1405 - EGR Valve Feedb. Voltage Low (02) - Present Wyniki: Measuring blocks information: Battery Voltage,14.3 V Immobiliser Signal,Received Immobiliser,Active Engine Speed,1.560 RPM Fuel Pump Relay,Active 0V TPS Signal (Throttle Position Sensor),1.66 V Throttle Valve Angle,20 ° Idle Switch,Open Simulated Full Load Switch,Inactive Mass Air Flow Sensor,4.29 V Coolant Temperature,39 °C Coolant Temperature,2.73 V Intake Air Temperature,16 °C Intake Air Temperature,3.70 V Engine Type,3 Cylinder Transmission Coding,Manual Transmission Park/Neutral Switch,P - N 0V A/C Information Switch,Inactive 0V A/C Compressor Switch (Air Conditioning),Inactive 0V Hall Sensor,Active Ignition Coil 1,Load Ignition Coil 2,Load Ignition Coil 3,Load Ignition Coil 4,Load Knock Signal,Inactive Knock Retard,0 °CA EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Inactive EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),0 % EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.04 V Fuel Tank Ventilation Valve,0 % O2 Sensor,946 mV O2 Sensor Loop,Closed Air/Fuel Ratio,Rich O2 Loop Integrator,102 Steps O2-Loop BLM Idle (Block Learn Map),141 Steps O2-Loop BLM Partial Load (Block Learn Map),134 Steps Desired Idle Air,13 kg/h Actual Value Idle Air,61 kg/h Desired Engine Idle Speed,1.300 RPM Engine Load Signal,12.2 ms TPS Load Signal (Throttle Position Sensor),51 Steps Torque Control,0 % Torque Control,Inactive A/C Relay (Air Conditioning),Inactive Vehicle Speed Pulse,Received Vehicle Speed,0 km/h Telltale (Check Light),On 0V Engine Speed Pulse,Active Calculated Air Flow,85.8 kg/h Injection Pulse,22.6 ms Spark Angle before TDC (Top Dead Centre),2 °CA Z gory serdecznie Dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68687-prosze-o-analize/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Proszę bardzo: do sprawdzenia 1. P 0120 Czujnik (Potencjometr) Położenia Przepustnicy (TPS-Throttle Position Sensor) - do sprawdzenia i do wymiany prawdopodobnie 2. P 1405 Uszkodzenie zaworu EGR - Zawór Recyrkulacji Spalin: do sprawdzenia i o ile jest sprawny elektrycznie - do dokładnego wyczyszczenia i zaślepienia 3. P 0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu - do sprawdzenia i ewentualnej wymiany Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez marti82   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68687-prosze-o-analize/#findComment-550997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jester941 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 1. P 0120 Czujnik (Potencjometr) Położenia Przepustnicy (TPS-Throttle Position Sensor) - wymieniony 2. P 1405 Uszkodzenie zaworu EGR - Zawór Recyrkulacji Spalin - nie czyszczony, nie sprawdzony 3. P 0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu - wymieniony 2 czujniki wymienione a nadal wywala bledy - czy to mozliwe ? czy wszystkie wartosci mieszcza sie w "widelkach" ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68687-prosze-o-analize/#findComment-550998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 1)wyczyść przepustnicę , czujnik wcale nie musi byc walniety , 2)wyczyść idealnie egr (grzyb i jego gniazdo - dokładnie wyskrob stamtąd nagar ), 3)mógł przeskoczyć łańcuch rozrzadu . Najpierw zajmij sie punktami 1i 2 , potem bedziemy myslec dalej , jesli to nie pomoże . Pozostałe parametry wydają sie być ok .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68687-prosze-o-analize/#findComment-551029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jester941 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Problem rozwiazany, polaczenie kabli wtyczka kolo EGR robilo zwarcie, po wyczyszczeniu wszystko wrocilo do normy. Dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68687-prosze-o-analize/#findComment-551152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.