Gość Olaola1 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Najpierw check sobie migał na wybojach, czasem sobie poświecił dłużej jednak teraz pali się cały czas. Po zczytaniu błędów wyskoczył nam błąd P1111 Czujnik wału wykluczam od razu - auto odpala, nie ma problemów. Zresztą mam dwa sprawne czujniki - sprawdzone. Czujnik temperatury powietrza dolotowego ( czy jakoś tak) w rurze do dolotu - raczej sprawny, sprawdzony miernikiem, poza tym auto reaguje na odpięcie obniżeniem obrotów jak silnik zimny. Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 - no i tu mam zonka.... gdzie to jest i jak sprawdzić czy działa? Mam wrażenie, że zanim mi grzebali macherzy w silniku to auto traciło lekko moc przy checku ... obecnie pali się cały czas a trochę czasu minęło więc ciężko mi się teraz do tego odnieść.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ola tu masz: 1110 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l; 1111 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 Problem tylko w tym że chyba nie o to chodzi Może jest jakiś problem z kolektorem ssącym, nieszczelność czy coś, oblukać czy wszystko jest podłączone, elektryka i podciśnienia. Kto ma schemat z książki tego dolotu. ?? O które zawory chodzi i dlaczego są dwa. Czym są one sterowane? (el, podcisnienie) ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dedan2412 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 zawory są po lewej na środku kolektora dolotu,koło rozrządu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 czyli górę trzeba zdjąć aby się do nich dostać? mówimy o tym po środku na fotce ? A dokładniej o tym elemencie? Ciekawe czy to można jakoś wyczyścić... No dobra ale idąc dalej sterownik jest jeden i steruje dwoma zaworami? Bo nie kumam chyba jakoś. Czyli gdyby był błąd na elektryce przed sterownikiem to oby dwa by nie działały prawidłowo. A jeśli w samym sterowniku to jest możliwość iż tylko jedna strona źle działa... dobrze kombinuje? Czyli wymiana sterownika ( tudzież całego kolektora bo chyba tak będzie łątwiej patrząc na Allegro) powinna załatwić sprawę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dedan2412 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Możesz to spokojnie zdemontować i umyć.Od ilości syfu może się przycinać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 O widzisz. Super. Dzięki dywan. Jesteśmy uratowani.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Może wam się przyda http://forum.opel24.com/topic/14050-kod-bledu-p1111-polozenie-czujnika-walu-korbowego/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.