Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw check sobie migał na wybojach, czasem sobie poświecił dłużej jednak teraz pali się cały czas. Po zczytaniu błędów wyskoczył nam błąd P1111

 

Czujnik wału wykluczam od razu - auto odpala, nie ma problemów. Zresztą mam dwa sprawne czujniki - sprawdzone.

Czujnik temperatury powietrza dolotowego ( czy jakoś tak) w rurze do dolotu - raczej sprawny, sprawdzony miernikiem, poza tym auto reaguje na odpięcie obniżeniem obrotów jak silnik zimny.

 

Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 - no i tu mam zonka.... gdzie to jest i jak sprawdzić czy działa?

 

Mam wrażenie, że zanim mi grzebali macherzy w silniku to auto traciło lekko moc przy checku ... obecnie pali się cały czas a trochę czasu minęło więc ciężko mi się teraz do tego odnieść.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515
Ola tu masz: 1110 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l; 1111 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 :beer:

 

Problem tylko w tym że chyba nie o to chodzi :maruda:

 

Może jest jakiś problem z kolektorem ssącym, nieszczelność czy coś, oblukać czy wszystko jest podłączone, elektryka i podciśnienia.

 

 

 

Kto ma schemat z książki tego dolotu. ??

 

O które zawory chodzi i dlaczego są dwa.

Czym są one sterowane? (el, podcisnienie) ??

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551604
Udostępnij na innych stronach

czyli górę trzeba zdjąć aby się do nich dostać?


mówimy o tym po środku na fotce ?

 

dscn7966d.jpg


A dokładniej o tym elemencie?

 

 


Ciekawe czy to można jakoś wyczyścić...


No dobra ale idąc dalej sterownik jest jeden i steruje dwoma zaworami? Bo nie kumam chyba jakoś.

Czyli gdyby był błąd na elektryce przed sterownikiem to oby dwa by nie działały prawidłowo.

A jeśli w samym sterowniku to jest możliwość iż tylko jedna strona źle działa... dobrze kombinuje?

 

Czyli wymiana sterownika ( tudzież całego kolektora bo chyba tak będzie łątwiej patrząc na Allegro) powinna załatwić sprawę.

post-20075-0-84049500-1409387166_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551606
Udostępnij na innych stronach

Może wam się przyda

http://forum.opel24.com/topic/14050-kod-bledu-p1111-polozenie-czujnika-walu-korbowego/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/68743-b%C5%82%C4%85d-p1111/#findComment-551621
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności