Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem został dziś zauważony. Auto prawie nowe ma raptem 5kk przebiegu. Oczywiście nowe opony żadnej dziury nie zaliczono. Podczas jazdy powyżej prędkości 130-140 km/h pojawia się wyczuwalne drganie (bicie) na kierownicy i pedale gazu. Nie jest może bardzo silne ale jest to zastanawiające w prawie nowym aucie.

 

Źle wyważone koła to co mi do głowy pierwsze przychodzi?

 

Inne pomysły?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/68808-co%C5%9B-zaczyna-bi%C4%87-przy-pr%C4%99dko%C5%9Bciach-autostradowych/
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Tak jak powiedziałeś na końcu.Sprawdź czy żaden ciężarek nie odpadł.Może jakis delikatny bąbel na oponie sie zrobił.Zastanawiam się tylko co jest przyczyną drżenia pedału gazu?.Wyważenie kół czy nawet bąbel nie powinien być przyczyną.Poduszki pod silnikiem i skrzynią raczej odpadają przy tak wysokich obrotach.Poduchy daja zdać najbardziej na biegu jałowym przy słabo rozgrzanym silniku.Przecież tam jest gaz elektroniczny i defacto nie ma bezpośredniego/fizycznego połączenia z silnikiem.Być może pedały są umieszczone na jakimś wspólnym wsporniku/osi co by tłumaczyło problem.Tak daleko sie nie zagłębiałem w temat bo nie miałem z tym problemu....jak narazie :-D .Jedź do serwisu niech patrzą.Po przebiegu domyślam się,że auto na gwarancji więc niech szukają.

Edytowane przez Natan

 

 

 

Auto prawie nowe

Serwis chyba umie dobrze wyważać koła. Odważniki czasami się odklejają lub spadają.

 

Wyważanie nie jest objęte gwarancją. wystarczy że wjechałeś w jakąś dziurę i odważnik się odkleił. Jedź do dobrego warsztatu w pobliżu i niech sprawdzą czy wyważenie jest ok zanim sami zaczną wyważać od nowa

 

Nie ma obowiązku w serwisie przy nowym aucie sprawdzać wyważenie kół.

 

A czy kolega jakichś innych kół nie ma czasem założonych????

 

Mam założone praktycznie od nowości auta alufelgi (nowe ale nie oryginalne) pod fabryczne opony.

 

http://forum.opel24.com/topic/68135-glosniejsza-jazda-po-zmianie-felg-stalowych-na-alufelgi-tak-ma-byc/

 

Problem bicie nie jest znów taki wielki i wcześniej go nie było przy +130km/h. Najwyżej dam do ponownego obejrzenia i wyważenia opony letnie przy zimowej zamianie kół w listopadzie. Zimówki mam na oryginalnych i praktycznie nie jeżdżonych felgach i oponach i zobaczymy co z biciem.

 

Jeszcze jedno może być a mianowicie krzywe tarcze hamulcowe. U mnie niedawno padły niestety jestem bardzo zawiedziony częściami idącymi na pierwszy montaż, bo u mnie tarcze nie wytrzymały nawet pierwszego kompletu klocków (objawy takie jak u Ciebie po wymianie tarcz i klocków wszystko ustało)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności