Gość olexi Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 WItam, Chciałem zapytać czy ktoś z was usuwał DPF i EGR w Krakowie i może polecić jakichs specjalistów ? Silnik 1.9 CDTI, 120 KM, 220 tys. km. Do tej pory wszystko grało, od jakiegos czasu problemy z DPFem i EGR, przebieg robi swoje... Dzieki za info   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Skontaktuj się z heko... Albo ja-ro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-553055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 WItam, dzięki za info, zaraz do nich napisze. Kicaj, pomagaleś mi już pare razy może i teraz coś poradzisz... Zapchało mi już drugi raz DPF i nie uruchomiło się dopalanie...wywaliło błąd, pojechałem do serwisu opla, z techa wyszło że awaria czujnika różnicy ciśnień wcześniej też był taki błąd, ale pare miesięcy działał normalnie... znajomy w serwisie powiedział że wcale nie oznacza to że walnięty jest ten czujnik - poprostu tak sie dzieje po pewnym przebiegu, sprawdziliśmy kable, rurki wszystko gra... nasycenie filtra było 92%. Kolega powiedział żebym spróbował jechać na wysokich obrotach na 2 gim 3 cim biegu miedzy 3 a 4 tys obrotów, no powiem szczerze że troche go podgrzałem bo 40 km w jedną strone i 40 w drugą, wjechałem na autostrade 3 i gaz do dechy - zaczął znikać tryb serwisowy i sie załączać na przemian - skracał się czas trwania trybu co ozanczało że coś pomga - wreszcie po jakimś czasie zaskoczył i załączyło się wypalanie. Wypalił i narazie jest OK nic nie świecie... Nie wiem czy szukać przyczyny dlaczego nie załancza sie dopalanie ? Czy zaopatrzyć się w interfejs i co jakis czas uruchamiac przez ECU... czy EGR sie nie domyka i rzuca dużo syfu (ale tutaj powinien się pojawić błąd EGR) ? Spotkałeś się z czyms takim ? Wycięcie filtra jest jakims rozwiązaniem, ale jest to ingerencja w soft - z reguły operacja się udaje ale zawsze jest jakies prawdopodobnieństwo większego syfu niż teraz... nie wiem co lepsze, chyba jeszcze poobserwuje i zaczekam na kolejne wypalanie... POzdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-553098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Zacznij od sprawdzenia czy przewody od dpfu do czujnika ciśnienia masz szczelne. Często pękają przy silniku. Zapchany dpf to objaw czegoś innego, no chyba że masz z 500kkm najechane...Może być nieszczelność na turbo albo przepływka walnieta jeszcze. No i wtryski - ich korekty.Masz 1 czy 2 czujniki ciśnienia przy dpfie? Oczywiscie niesprawny egr też. Generalnie możesz go przeczyścić, częściowo zaślepić choćby zgodnie z procedurą fiata i wyczyścić boostsensor   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-553126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 przewody sprawdzaliśmy są szczelne i w dobrym stanie... obstawiam egr bo ostatnio był czyszczony 70 tkm i już wtedy był podejrzany PO tym jak go przeciągłem na wysokich obrotach pojawił się błąd ECN 23456 (albo b na koncu), no ale to może efekt zrobienia prawie 100 km na wysokich obrotach.. czyli zostaje do sprawdzenia turbo, wtryski... dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-553127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 czyli coś z doładowaniem... tak jak pisałeś turbo do sprawdzenia. ale na wszelki wypadek przeczyść egr i bootsensor. ale to już nie ten dział... poza tym uzupełnij profil...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-553160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 czesc dzsiaj czyszczenie egra, przepustnicy i sensora, założona zaślepka fiata, zobaczymy ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-554845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Cześć witam ponownie. Z częściowo zaślepionym EGR zrobiłem koło 2000 km i zaczęło mi wywalać kontrolkę "z check", samochód nie wchodzi w tryb serwisowy, ale świeci się kontrolka i gaśnie na przemian... błędów również nie zgłasza... czyżby EGR całkiem padł i jakiś czujnik zgłasza nieprwidłowość ? Jakieś pomysły może   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-557384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 witam, koledzy dalsza część przygód... Wyczyściłem przepustnice i EGR, założyłem zaślepke EGR z dziurami i wygląda że wszystko jest OK, ale sprawdziłem poziom oleju i na bagnecie mam około 5 cm ponad maximum !! Sprawdzałem jakiś czas temu i wydaje mi się że nie było tyle, co oznacza że oleju przybywa - nie wiem czy wraz z każdym wypalaniem czy co jest... płyn chłodniczy w normie... wiem że muszę wymienić olej - prawie nowy - ale co dalej... wtrysk jakiś padł czy faktycznie od wypalania dpf'a ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68905-krak%C3%B3w-gdzie-usun%C4%85%C4%87-dpf-i-egr/#findComment-559315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.