Skocz do zawartości

rozrząd


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

szukałem na forum o rozrządzie w corsach trochę się dowiedziałem ale mam takie pytanka czy w warsztacie mogą ocenić czy był wymieniany ewentualnie czy bym musiał go wymienić??

Chodzi o to , że kupiłem corse w styczniu właściciel mówił , że wymieniał ale wolałbym sprawdzić to jakoś bo kolega miał niemiłą niespodziankę z rozrządem.

Ewentualnie przybliżoną cenę wymiany może ktoś zna i czy dla mechanika to dużo roboty jest ?? podejrzewam , że samemu stanu rozrządu nie da sie ocenić ( jestem laikiem jakby co)??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Niedźwiedź

Witam również

tez miałam wątpliwości z rozrzadem i podjechałam sobie do ASO - pan sprawdził na słuch - ponieważ mam łańcuszek to nic nie sutka, nie puka

Co do ceny to gdzieś tu było - wymiana łańcuszka jest dość kosztowna, a paska? chyba nie jest tak źle

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam,

Proponuje wymienić bo nigdy się ni ufa sprzedającemu, wiem z własnego doświadczenia.

U mnie powiedział że był wymieniony i faktycznie był, ale tak go ktoś założył że obcierał i nie długo bym na tym jeździł. Jeśli chodzi o pasek to koszt 120zł plus robocizna to już zależy od mechanika i silnika:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach