Skocz do zawartości

Coś wali przy szybkim ruszaniu


Gość michalp892

Rekomendowane odpowiedzi

ok dzięki za info jak będę miał jakieś problemy w tygodniu o się odezwę

 

PS. Mam pytanie całkiem na inny temat nie będę zakładał nowego widzę że jesteś ogarnięty w temacie opel vectra :-)

Chodzi o rozrząd żeby go wymienić trzeba zablokować wałki wykręcić alternator a czy trzeba mieć jakieś urządzenie które mierzy naciąg paska rozrządu czy naciągnąć go trzeba do uporu??

Edytowane przez michalp892

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto Ci powiedzial ze altek trzeba wyjmowac ??

rozrzad zostaw komus kto da na to gwarancje

chyba ze czujesz sie na tyle pewny swoich umiejetnosci

i zalatw sobie ksiazke

''sam naprawiam opla vectre B''

rozrzad ma napinacz i przydaja sie blokady do kol walkow rozrzadu

wymiana byla juz nieraz opisywana na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna sprawa mnie gnębi.. Żeby wykręcić prawą poduszkę silnika to trzeba poluzować wszystkie poduszki i unieść silnik do góry ok a jeśli uniesione i silnik tak mi się przechyli że później nie będę mógł z powrotem nacelować w te dziury. Jest taka opcja??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość michalp892

Witam a wiec po głębszej analizie okazało się to całkiem innego niz poduszka :-) Lecz to jest bardzo dziwne oto zdjęcie

apa.jpg

 

 

Zdjęcie przedstawia łapę która jest przykręcona do silnika i obok jest poduszka... niebieskie kółko to śruba która była delikatnie luźna lecz czerwone kółka to otwory na śruby których w ogóle NIE BYŁO!!! :eek:

Silnik po stronie kierowcy był oparty na ramie samochodu i dlatego tak waliło przy ruszaniu. Ale przez rok po kupnie samochodu wszystko było ok..

 

Uniosłem delikatnie silnik łomem do góry i wsunąłem śrubę do tej dziury gdzie powinna być przykręcona śruba i przestało walić ale wiadomo to nie jest rozwiązanie na dłuższy czas...

 

czy jest realne że śruby i mogły się same odkręcić :?:?

 

Jakie tam powinny być śruby wie ktoś?? chodzi mi o długość średnice i rodzaj gwintu...

 

Pozdrawiam

 

Co do rozrządu... w jaki sposób zablokować wałki rozrządu żeby po ściągnięciu paska były w jednej pozycji??? Da się jakoś domowym sposobem bez kupowania blokady???

Edytowane przez michalp892

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności