Skocz do zawartości
DesperadoK9

MODUŁ KONTROLI POMPY WTRYSKOWEJ- błąd na CDIF2 i żółta kontrolka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Z dnia na dzien fronterka 2,2 DTI 16 V 2000 rok 116 KM nie odpaliła i podpinajac ja pod komputer wyskakuje błąd moduł kontroli pompy wtryskowej i żółta kontrolka . Miał ktoś taki przypadek?

 

dodam ze paliwo podaje na wtryski jak kręce. Czy moze to byc czujnik położenia wału? czy padła elektronika pompy?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z kodem bledu i wyszukiwarka forumowa sie klania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na kompie obok wyjasnienia powinno pokazac kod bledu

4 cyfry

jak je znasz to poszukaj za pomoca wyszukiwarki

to to cos na gorze po prawej stronie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisalem to samo tylko bardziej ubralem w slowa ;)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w elektronice pompy walniety jest jakis tranzystorek czy jak to nazywaja.Na youtube robia to za 300 zł czy robił to ktos z Was?czy ta pompa ma w sobie Immobilaizer?jest na jedna kostkę i niektórzy twierdza ze niema, ze te z Immo maja dwie kostki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez malagut13
      Witam po nagrzaniu silnika i przejechaniu x. km pojawił się problem z moją frontera, mianowicie zapaliła się pomaranczowa kontrolka silnika i obrotomierz przestał działać. Auto ma niesamowitego muła. Gdy spadnie temp z silnika wtedy auto normalnie pali i jeździ jak powinno. Byłem na komputerze i pokazało Błąd pompy paliwa. Myśle, że to nie to, bo wtedy by był caly czas ten problem. Prosze o pomoc!
    • Przez mkdugi
      Pytanko ,ile oleju wchodzi do silnika 2.2 w dislu bo dopiero co zakupiłem frotke i czy w automacie spalanie jest większe niż w manualu .
    • Przez jedreksw
      Witam. Jestem nowym na tym forum i chciałbym się z wszystkimi przywitać.
      Wątku z objawami jakie mam w swojej Frotce nie znalazłem.
      Dlatego w skrócie opiszę, od jakiegoś czasu po uruchomieniu i wrzuceniu biegu ( automat)do przodu i do tyłu gaśnie.
      Zastrzegam , że nawet gdy silnik jest ciepły ( rzadziej).Po podłączeniu pod komputer wyswietliło błąd czujnika w skrzyni czy to ma zwiazek i który to czujnik. Pozdrawiam.Czy jest forumowicz któremu znane jest rozwiazanie problemu?
       
      Jakoś chyba nikt nie spotkał się z takim przypadkiem.Dodam, że silnik gaśnie przy większym obciążeniu ( klimatyzacja,wspomaganie - skręt kołami tak jakby był zadławiany.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.