Skocz do zawartości

zawór EGR vectra b 2.0 dth rok 98


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam takie pytanie moja vectra b 2.0 dth rok 98 , jest problem z zapalaniem szcególnie rano po nocy albo jak postoi kilka godzin na dworze jak jest ciepły jest wszystko ok , byłem u mechanika podłączył ją pod kompa i wykazało że coś z EGR od czasu do czasy zapala się kontrolka awari silnka i samochód słabnie to się dzieje na postoju jak ruszam kontrolka gaśnie i jest wszystko ok , może ktoś mi coś doradzi dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam jeszcze jedno pytanko bo jak mechanik podłączy kompa to pokazywało mu zawór EGR , i moje pytanie czy jak by świece nie grzały to na kompie to pokaże , miałem chwilkę i zdiołem fajki z świec i podłączylem żarówkę i nic prądu nie dostaje pozdrawiam

 

[ Dodano: Sro Sty 02, 2008 14:10 ]

Byłem dziś u mechanika i stwierdził że te problemy z rannym odpalaniem o objaw psucia sie pompy paliwowej nie chcę mi się za bardzo w to wierzyć , kontrolka od świec nie pali się a wydaje mi się że powinna , może ktoś coś wie na ten temat dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam. Ja posiadam identyczny model i rocznik opelka jak Ty kolego i podobnie jest u mnie ze świecami. Jednakże kontrolka grzania świec zapala się przynajmniej w moim autku w granicach jak jest 2-3 st na plusnie lub w dół. I to jest prawidłowe zachowanie. Odnośnie samego odpalania to tak jak Ci wcześniej podpowiadano świece w 90% :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak by świece nie grzały to na kompie to pokaże

Nie tylko na kompie ale świeciła by ci kontrolka na desce ,Bo przecież to sterownik silnika by wychwycił że walnięty przekażnik grzania świec . czy w końcu uszkodzonych świec . Twój problem i nie tylko ciebie jest ten silnik. Który się zapowietrza na przelewach i mostkach wtryskiwaczy i tu skup swoją obserwację.Co do przelewów to wizualnie czy coś nie pęknięte .A co do uszczelek wtryskiwaczy to należy wykonać pomiary na podciśnienie i to rozwieje wszystkie legendy o pompie itp. Uszczelki standardowo w Niemczech wymieniają co 60tyś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam mam takie pytanie moja vectra b 2.0 dth rok 98 , jest problem z zapalaniem szcególnie rano po nocy albo jak postoi kilka godzin na dworze jak jest ciepły jest wszystko ok , byłem u mechanika podłączył ją pod kompa i wykazało że coś z EGR od czasu do czasy zapala się kontrolka awari silnka i samochód słabnie to się dzieje na postoju jak ruszam kontrolka gaśnie i jest wszystko ok , może ktoś mi coś doradzi dzięki

Z tą kontrolką to koledzy mają rację może być któraś świeca na padnięciu, możesz sprawdzić oporność miernikiem powinna być na wszystkich taka sama około 7 ohm. Natomiast proponowałbym Ci sprawdzić jeszcze czy się paliwo nie cofa. Można to zrobić domowym sposobem zostawić samochód na noc z lekko podwyższonym tyłem żeby silnik był niżej niż zbiornik paliwa oczywiście z zachowaniem pewnych zasad rozsudku. I wtedy zobacz czy Ci trochę lepiej będzie odpalał rano natomiast świece i tak warto sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności